Gå til innhold

Oppskrift på god nøttekake og/eller sjokoladekake

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen hasselnøtter igjen fra jul (!), med skall, og har ligget i en lukket boks. Tror de er helt greie, smakte som de skulle. Men jeg er ingen ivrig nøttespiser, så jeg tenkte jeg skulle lage kake med dem. Noen som har en god oppskrift på nøttekake (evt sjokoladekake med nøtter i) å gi bort?

Er også på jakt etter en saftig og knallgod langpanne-sjokoladekake....!

Vet seff at jeg kan søke på div. nettsteder, men vil ha din(e) anbefaling(er)! :-)

Skrevet

Gi meg din e-post adresse, og du skal få mine oppskrifter.

Skrevet

Tror Toro har en fin sjokoladekake ;)

Blæh! Kan'ke komme til svoger & svigerinne med Toro-kake, da blir jeg bare mobba...

Men - ostekaken får holde i denne omgang. :-)

Skulle gjerne brukt opp de nøttene allikevel da... Og har en halvliter fløte til overs også... Blir nok en suksessterte en dag snart... Har ikke prøvd å bake det før, men en gang må jo være den første. Har et par suksessterte-oppskrifter jeg har funnet på nettet...

Skrevet

På Ritz-kjeks-pakken min står det oppskrift på kake med kjeks og hasselnøtter.

Skal jeg skrive den for deg, eller har du en Ritz-kjeks-pakke selv?

Skrevet

På Ritz-kjeks-pakken min står det oppskrift på kake med kjeks og hasselnøtter.

Skal jeg skrive den for deg, eller har du en Ritz-kjeks-pakke selv?

Jeg har ingen ritz-kjekspakke, men hvis det skal være slik kjeks i kaken, så må jeg jo kjøpe kjeks, og dermed få oppskriften på den måten! :-) Ellers har jeg bare bixit-kjeks, og det blir vel ikke det samme...

Men tusen takk for ideen!

Skrevet

Gi meg din e-post adresse, og du skal få mine oppskrifter.

Har ikke mottatt noen epost ennå jeg. Er den sendt, og i såfall kanskje blitt slettet av spam-filteret mitt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...