Gjest En av de barføtte Ole Jonny-jævlene Skrevet 23. juli 2004 Skrevet 23. juli 2004 Jeg tenkte jeg skulle søke om studielån for høsten, men sannsynligvis vil jeg ikke trenge det. Er det i så fall så enkelt at jeg bare unnlater å hente det - og så er saken ute av verden? Noen som vet? 0 Siter
Gjest www.lanekassen.no Skrevet 23. juli 2004 Skrevet 23. juli 2004 13.6 Dersom gjeldsbrevet/stipendmeldingen ikke er hevet når undervisningsåret/kurset er avsluttet, blir tildelingen annullert, og søknaden kan ikke bli behandlet på nytt. OPPLYSNINGSPLIKT 14.1 Søkeren plikter straks å melde fra om endringer i forhold til det som ble opplyst i søknaden, og om avbrudd i utdanningen. (Så hvis du ønsker å søke om lån senere, vil det nok lønne seg å ta kontakt med Lånekassen og si at du ikke ønsker lånet allikevel, slik at de får notert seg grunnen til at du ikke henter ut lånet). 0 Siter
Åsemor Skrevet 23. juli 2004 Skrevet 23. juli 2004 Om du ikke trenger det, sett pengene inn på høyrentekonto og betal tilbake når rentene begynner å fly. 0 Siter
Gjest En av de barføtte Ole Jonny-jævlene Skrevet 23. juli 2004 Skrevet 23. juli 2004 Om du ikke trenger det, sett pengene inn på høyrentekonto og betal tilbake når rentene begynner å fly. Det forslaget var jo faktisk ikke så dumt, da kan jeg jo tjene på å ta opp lån, i og med at det er rentefritt så lenge man er student. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.