Gå til innhold

Telefonnr. på ville veier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har skjult nr. Nå har min venninnes mann på en eller annen måte fått tak i den. Sender meldinger som bare faen, noe jeg ikke setter det minste pris på.

Har vanskeligheter med å la være å svare, da jeg ofte møter han.

Hva gjør jeg? Er det dumt å innvolvere min venninne?

Skrevet

Kommer jo helt an på hva slags type meldinger dette er da. Jeg ville sagt fra...

Skrevet

Kommer jo helt an på hva slags type meldinger dette er da. Jeg ville sagt fra...

Til nå ingen farlige, men jeg VET de vil komme.

Hvordan si i fra på en pen måte?

Skrevet

Jeg ville også sagt ifra til henne. Og bedt ham slutte, hvis du ikke allerede har gjort det...

Skrevet

Si kanskje:

"Nå setter vi en strek her,blir kanskje ikke så greit hvis din sambo/kjæreste/kone finner ut av dette."

Skrevet

"Jeg er ikke interessert i å få flere meldinger av deg, vennligst slutt".

Gjest Daisy
Skrevet

Synes du skal skrive:

"Det er hyggelig med smiger, men jeg synes du skal spare komplimentene til ***"

Skrevet

La være å svare.

Hvis du tror at fyren er på jakt etter å ha seg på si, synes jeg du kan fortelle din venninne om dette slik at hun får sjansen til å vurdere fyren før (?) han er utro med noen. Tenk deg motsatt - at hun holdt hemmelig noe slikt om kjæresten din? Det ville du aldri tilgitt henne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...