Dorthe Skrevet 24. juli 2004 Skrevet 24. juli 2004 Her jeg er nå er det tusenvis av små fluer antagelig knott. De sitter i håret mitt hele tida og jeg blir helt sprø. Klør og klør. Noen som har en ide hva jeg kan gjøre for å ikke få dem i håret? Jeg barberer det snart av meg ) 0 Siter
tiliti Skrevet 24. juli 2004 Skrevet 24. juli 2004 Spray håret med radar? hihih. Vet ikke hvor sunt det er men .. 0 Siter
frosken Skrevet 24. juli 2004 Skrevet 24. juli 2004 Innsektsmiddel i ansiktet og på hendene, og hatt på hodet! Myggspiral brennende hele tiden... Trøst deg med at knotten er bedre enn kleggen!!! Sympatiserende hilsen fra 0 Siter
Gjest midia Skrevet 24. juli 2004 Skrevet 24. juli 2004 Travet oslo`s gater i går,jeg hadde små fluer overalt (nesten). Hadde på limegrønn topp og tror det må være fargen som tiltrakk seg fluene. Reisefølget mitt hadde ikke plager med fluer å de hadde andre farger på klærne. 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Skrevet 24. juli 2004 Innsektsmiddel i ansiktet og på hendene, og hatt på hodet! Myggspiral brennende hele tiden... Trøst deg med at knotten er bedre enn kleggen!!! Sympatiserende hilsen fra Jeg har vært butikken og de hadde ikke. Men de har spylt i dag og tatt bort all søpla så det er litt bedre. 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Skrevet 24. juli 2004 Spray håret med radar? hihih. Vet ikke hvor sunt det er men .. Ja, det var faktisk tanken å spraye håret med det. 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Skrevet 24. juli 2004 Travet oslo`s gater i går,jeg hadde små fluer overalt (nesten). Hadde på limegrønn topp og tror det må være fargen som tiltrakk seg fluene. Reisefølget mitt hadde ikke plager med fluer å de hadde andre farger på klærne. Det er håret mitt som trekker fluene til seg. De andre er ikke så plaget. 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 24. juli 2004 Skrevet 24. juli 2004 Har du hårspray eller lignende stæsj i håret? Det tiltrekker seg fluer! 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Skrevet 24. juli 2004 Har du hårspray eller lignende stæsj i håret? Det tiltrekker seg fluer! Jeg har ingenting i håret og nå har jeg vasket det med Lactacyd og uten balsam. Vi får se hvordan det går. Akkurat nå har de blåst bort, det er iskaldt ute ) 0 Siter
sigga Skrevet 24. juli 2004 Skrevet 24. juli 2004 Det er håret mitt som trekker fluene til seg. De andre er ikke så plaget. har du ikke limegrønthår da, dorthe?????...ta en ekstra titt du.....(",).. 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 24. juli 2004 Skrevet 24. juli 2004 Jeg har ingenting i håret og nå har jeg vasket det med Lactacyd og uten balsam. Vi får se hvordan det går. Akkurat nå har de blåst bort, det er iskaldt ute ) Lactacyd..? Åffår då då? ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Skrevet 24. juli 2004 har du ikke limegrønthår da, dorthe?????...ta en ekstra titt du.....(",).. Det er ikke langt fra i hvert fall ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Skrevet 24. juli 2004 Lactacyd..? Åffår då då? ) Det er i hvert fall ikke parfyme i. 0 Siter
nanna Skrevet 24. juli 2004 Skrevet 24. juli 2004 Jøss, jeg trodde fluer holdt seg unna røyk? 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Skrevet 24. juli 2004 Jøss, jeg trodde fluer holdt seg unna røyk? Nei, ikke de fluene her. Vi har sittet å røyka i timevis og likevel surrer de rundt og mest rundt meg. Æsj, ekle bananfluer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.