Gå til innhold

FU: hva gjør dol'ere på en lørdag?

Anbefalte innlegg

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

17

• frosken

10

• thinkerbell

3

• ShitDiddelyDo

3

Skrevet

Sitter på sykehuset og kjeder ræva av meg. Jeg har aldri røyka så mye i midt liv og det er absolutt ingenting annet å gjøre.

En av røykelovens negative resultater, alle sitter ute å blir syke fordi de har stengt røykerommet. De som ikke røyker sitter alene på rommet og kjeder seg.

Det her er skikkelig krise. Jeg skal bare være her i noen uker, hva med de andre som skal være her i nesten ett år?

Gjest Pricilla
Skrevet

Tja.. det er jo stort sett forskjllig fra hver lørdag. Men nå skal jeg møte en venninne til lunsj kl. 12, så tar jeg en tur til mormor. Senere i kveld får jeg vesøk av en annen venninne, så skal vi vorse hos meg med litt vin og mat, så tar vi en tur ut på byn.

God helg! ; )

Gjest Pricilla
Skrevet

Sitter på sykehuset og kjeder ræva av meg. Jeg har aldri røyka så mye i midt liv og det er absolutt ingenting annet å gjøre.

En av røykelovens negative resultater, alle sitter ute å blir syke fordi de har stengt røykerommet. De som ikke røyker sitter alene på rommet og kjeder seg.

Det her er skikkelig krise. Jeg skal bare være her i noen uker, hva med de andre som skal være her i nesten ett år?

Hvorfor er på du på sykehuset? Håper det ikke er noe alvorlig da..

God bedring. Kjøp deg masse blader, og hør på musikk. vært altfor mye på sykehus jeg og.. og det er kjedelig.

Skrevet

Pakker til vi skal reise i morgen.

DET arbeidet ; 6 stk. som skal ha med seg alt mulig...

Hund,katt og rotte skal også plasseres vekk i dag .

Men i kveld skal vi kose oss med skalldyr sammen med gode naboer ;o)

Skrevet

Skal egentlig jobbe. Har en brosjyre jeg må ha ferdig til mandag morgen og har ikke en gang begynt...... og roter istedet rundt her og der :-(

Og snart kommer kjæresten og forlanger kjærestetid... :-P

Skrevet

Det kan da ikke være så kaldt å sitte ute på denne tiden av året...*s*

Dessuten var det enda verre før når det "beste" rommet var røykerom, og noen enslige stakkarer satt i det røykfrie oppholdsrommet og frøys.

Gjest Little Madam
Skrevet

Har vært i byen sammen med barna og mannen...

Nå lager jeg mat og rydder til vi skal ha gjester litt senere..

( Vel, akkurat nå sitter jeg foran pc`n.. ;o) )

ShitDiddelyDo
Skrevet

Dette faenskapet sov til 13:30.

I dag. Tja... Det blir til å benke seg foran skjermen om et par øyeblikk for å bivåne dagens etappe i Tour de France.

I kveld blir det sannsynligvis til å kose seg med et par sixpack før turen settes i retning en ølbule.

Gjest Fattiglus
Skrevet

Dette faenskapet sov til 13:30.

I dag. Tja... Det blir til å benke seg foran skjermen om et par øyeblikk for å bivåne dagens etappe i Tour de France.

I kveld blir det sannsynligvis til å kose seg med et par sixpack før turen settes i retning en ølbule.

Et par sixpack FØR du går ut og kjøper dyre halvlitere! Er du millionær eller? hehe... Får håpe du kjøper 10-kroners pils da. Jeg ville vært så dritings etter to sixpack at jeg aldri ville kommet ut forresten.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Et par sixpack FØR du går ut og kjøper dyre halvlitere! Er du millionær eller? hehe... Får håpe du kjøper 10-kroners pils da. Jeg ville vært så dritings etter to sixpack at jeg aldri ville kommet ut forresten.

Synes vel egentlig ikke at det er en spesielt dyr lørdagskveld.

Øl får man til under 10 kroner per øl. Altså kan 12 øl fort koste under 140 kroner.

Drikker jeg 4 øl ute til 50 kroner per stykk, snakker vi her om 200 kroner.

Da er vi oppe i 340 kroner.

Til sammenligning koster det fort 80 kroner for 1 person å gå på kino.

Skrevet

Jobber... kom hjem for en time siden, og skal på den andre jobben resten av kvelden...

:o/

*gleder meg til ferie!*

Gjest Ikke så fattiglus kanskje
Skrevet

Synes vel egentlig ikke at det er en spesielt dyr lørdagskveld.

Øl får man til under 10 kroner per øl. Altså kan 12 øl fort koste under 140 kroner.

Drikker jeg 4 øl ute til 50 kroner per stykk, snakker vi her om 200 kroner.

Da er vi oppe i 340 kroner.

Til sammenligning koster det fort 80 kroner for 1 person å gå på kino.

Nei, det ble jo ikke så galt. Hvis du ikke spiser altså. Jeg var veldig forsiktig her om dagen syntes jeg. Da spiste vi på et utested først (billigste retten på meg), og så tok jeg et par øl og en kaffe etterpå. Og det ble jamen meg over 300 kroner. Taxi trenger jeg heldigvis ikke.

Men tenk hvor mye de som ikke varmer opp hjemme, og drikker store mengder ute bruker da! I tillegg til mat og taxi.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, det ble jo ikke så galt. Hvis du ikke spiser altså. Jeg var veldig forsiktig her om dagen syntes jeg. Da spiste vi på et utested først (billigste retten på meg), og så tok jeg et par øl og en kaffe etterpå. Og det ble jamen meg over 300 kroner. Taxi trenger jeg heldigvis ikke.

Men tenk hvor mye de som ikke varmer opp hjemme, og drikker store mengder ute bruker da! I tillegg til mat og taxi.

Nå slipper jeg (sannsynligvis) taxi i dag. Jeg har sjåfør til forspielet, og derfra og ut.

Det er ikke umulig at jeg dytter i meg noe mat i natt, men det blir i så fall en kebab/burger til rundt 50-lappen.

Ja, det koster mer dersom man sitter ute fra klokken 19:00. Da trenger man mat og drikken er dyr, så i så fall blir det fort 1000 kroner. Minst.

I tillegg sparer jeg som skrevet en del på sjåførutgifter.

Gjest epletre
Skrevet

Har vært på jobb.. Nå gjør jeg meg istand til en liten bytur... Skal kravle meg opp Preikestolen imorgen, så jeg håper at jeg klarer å komme meg hjem før solen står opp!!

Skrevet

Vel, denne lørdagen har jeg vært på jobb i 7 timer. Skal bare være hjemme alene i kveld, og i morgen tidlig kommer typen på besøk til meg i stavanger (hvor jeg tilbringer sommeren), som jeg ikke har sett på over en mnd.

Men ellers til vanlig er jeg ute på byen på en lørdag, eller hjemme med typen og spiser god mat, drikker god vin og ser en god film eller lotto-trekningen... høhø.

Gjest papirtiger
Skrevet

Var hos frisøren, og det ble faktisk veldig bra :) Og kort..veldig uvant.

Skrevet

Etter to herlige ferieuker må plenen klippes og beddene lukes, det er nå gjort. Så nå er det grillen sin tur til noen herlige marinerte kjøttstykker og et par flasker rødvin ute på terassen i det nydelige været.så blir det litt dans og kos for I morgen er det blåbærplukk og rens. dagene flyr.... God sommer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...