Gå til innhold

FU: hva gjør dol'ere på en lørdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kan da ikke være så kaldt å sitte ute på denne tiden av året...*s*

Dessuten var det enda verre før når det "beste" rommet var røykerom, og noen enslige stakkarer satt i det røykfrie oppholdsrommet og frøys.

He he

Nå er "et beste rommet" blitt kjøkken og ingen sitter ved karpedammen. Taket har blåst i stykker i vinter.

Og direkte varmt kan man vel ikke kalle det ute når det blåser rundt hjørnet.

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

17

• frosken

10

• thinkerbell

3

• ShitDiddelyDo

3

Skrevet

Hvorfor er på du på sykehuset? Håper det ikke er noe alvorlig da..

God bedring. Kjøp deg masse blader, og hør på musikk. vært altfor mye på sykehus jeg og.. og det er kjedelig.

Jeg er ikke syk så det er greit. Men jeg kjeder vettet av meg. Det er sommerferie og lite folk og ingen jeg kjenner fra før.

Men etter fem dager kjenner jeg vel egentlig alle.

Skrevet

Skal vi se...

Startet dagen med frokost og sommermorgen sammen med 5åringen min.

Etterpå fikk hun dusje, og så kjørte vi til Ikea og hadde en kjempefin minihandletur der - mens pappa'n kjørte bort gammelt skrot til søppelplassen.

Etter lunsj gikk vi på tur til stranda alle tre og var der litt; lette etter skjell, Ingrid lekte litt, jeg leste avisa, sånne ting.

Før jeg tok støvsuging og mopping for helga. Laget middag etterpå - og så kunne vi kose oss med det. :)

Jeg gikk en liten tur for å høre og se sjøen...litt sånn rekreasjonstur :)

Barnetv fikk vi med, før Ingrid og jeg hadde en liten kveldstur - en halvtime hvor vi pratet kontinuerlig begge to, om rampestreker av alle ting... *ler* mye rart å prate om med en 5åring ;)

Kveldsmat til henne etterpå, og nå har pappa'n lagt henne mens jeg sitter her.

Det har vært lørdagen min :)

Gjest mor i juni
Skrevet

Våknet, ammet, dusjet, spiste frokost og leste avisen, ammet, dro til byen og shoppet og gikk på kafé, ammet, dro hjem og spiste lunsj, ammet, så på TV, DOLer. :-)

Skrevet

He he

Nå er "et beste rommet" blitt kjøkken og ingen sitter ved karpedammen. Taket har blåst i stykker i vinter.

Og direkte varmt kan man vel ikke kalle det ute når det blåser rundt hjørnet.

Pøh! Det er jo sommer... Det kalles forfriskende:-)

Er det ikke noe ordentlig oppholdsrom nå?

Håper for din del at sjefsgnomen har ferie og ikke blander seg unødig i ting og tang. Han står ikke høyt i kurs her i huset.

Skrevet

Sovet lenge, mekket kaninbur, matet kaniner, vært på butikken, lagd pizza.. Nå leser jeg her.. drikker øl og venter på ei venninne skal hente meg og så skal vi ut en tur og sjekke opp mannfolk.

PS. Noen som vil ha kaninunger?

Jeg hadde ikke to hunnkaniner likevel..

Skrevet

Pøh! Det er jo sommer... Det kalles forfriskende:-)

Er det ikke noe ordentlig oppholdsrom nå?

Håper for din del at sjefsgnomen har ferie og ikke blander seg unødig i ting og tang. Han står ikke høyt i kurs her i huset.

Han har ferie.

LOL, han har jeg sjarmert i senk. Da er det verre med nattevakta, hun og jeg er ikke akkurat bestevenner.

Nei, det er ikke noe oppholdsrom her nå. Dataen står rett innafor døra sammen med tv'en og to vonde sofaer så hvis jeg ikke skal skrive her i full offentlighet så må det gjøres på denne tida her.

Skrevet

Sovet lenge, mekket kaninbur, matet kaniner, vært på butikken, lagd pizza.. Nå leser jeg her.. drikker øl og venter på ei venninne skal hente meg og så skal vi ut en tur og sjekke opp mannfolk.

PS. Noen som vil ha kaninunger?

Jeg hadde ikke to hunnkaniner likevel..

Er det noe jeg har gått glipp av?

Send en mail til hotmailen min da, den andre er helt umulig her, tusen spammer som jeg må få bort.

Skrevet

Han har ferie.

LOL, han har jeg sjarmert i senk. Da er det verre med nattevakta, hun og jeg er ikke akkurat bestevenner.

Nei, det er ikke noe oppholdsrom her nå. Dataen står rett innafor døra sammen med tv'en og to vonde sofaer så hvis jeg ikke skal skrive her i full offentlighet så må det gjøres på denne tida her.

Høres ikke akkurat ut som om forholdene ligger godt til rette for sosialt fellesskap...

Nattevakter kan ignoreres; de blir bare sure for at de ikke får sett på videoene sine.

Er beinet ditt blitt bedre forresten? (Det som var blitt rødt)

Sjefsgnomen kan forøvrig fort skifte karakter (Mr. Jekyll og Mr. Hyde) - så ikke føl deg altfor trygg...*s*

Skrevet

Høres ikke akkurat ut som om forholdene ligger godt til rette for sosialt fellesskap...

Nattevakter kan ignoreres; de blir bare sure for at de ikke får sett på videoene sine.

Er beinet ditt blitt bedre forresten? (Det som var blitt rødt)

Sjefsgnomen kan forøvrig fort skifte karakter (Mr. Jekyll og Mr. Hyde) - så ikke føl deg altfor trygg...*s*

Det er litt bedre men jeg har begynt å lure på om det blir blått av skoen min. Så jeg har ikke hatt på meg sko noen dager. Jeg har ikke for små sko men faren min er blir blå på begge armene når han har på seg ryggsekk.

Sjefsgnomen må jo være overarbeidet, eneste spesialisten i landet og eneste som har greie på noen ting. Kanskje han kommer frisk og opplagt tilbake fra ferie ;o)

Jeg har snakket med Yveta da. LOL, jeg forsto bare halvparten og misforsto resten. Og så er det visitt i morgen da. Jepp, her går det i sneglefart.

Skrevet

Det er litt bedre men jeg har begynt å lure på om det blir blått av skoen min. Så jeg har ikke hatt på meg sko noen dager. Jeg har ikke for små sko men faren min er blir blå på begge armene når han har på seg ryggsekk.

Sjefsgnomen må jo være overarbeidet, eneste spesialisten i landet og eneste som har greie på noen ting. Kanskje han kommer frisk og opplagt tilbake fra ferie ;o)

Jeg har snakket med Yveta da. LOL, jeg forsto bare halvparten og misforsto resten. Og så er det visitt i morgen da. Jepp, her går det i sneglefart.

Sjefsgnomen TROR han er den eneste i landet som vet noe! Feildiagnostiserte og mistenkeliggjorde mannen min i en slik grad at det var oppsiktsvekkende. Men han smiler jo bredt da og liker å bli dyrket:-)

Skal du trene mens du er der, eller bare ha oljesjekk?

Hvis kjørelæreren ikke har ferie, så burde du nesten ha hilst fra meg. Han har gjort meg trafikksikker med stooooor bil. Det var det ikke mange som trodde på forhånd! Han er en av de morsomste personer jeg vet om.

Uansett så håper jeg du får kjedet deg gjennom helgen! Du kan jo kanskje ta en tur inn til byen da, dersom været er bedre enn det er her vel og merke...

thinkerbell
Skrevet

Han har ferie.

*blander seg inn*

Hva er det egentlig med nattevakter??? Hvorfor må alle være så forferdelig grusomme?? *venter på klokt svar* :)

Skrevet

Sjefsgnomen TROR han er den eneste i landet som vet noe! Feildiagnostiserte og mistenkeliggjorde mannen min i en slik grad at det var oppsiktsvekkende. Men han smiler jo bredt da og liker å bli dyrket:-)

Skal du trene mens du er der, eller bare ha oljesjekk?

Hvis kjørelæreren ikke har ferie, så burde du nesten ha hilst fra meg. Han har gjort meg trafikksikker med stooooor bil. Det var det ikke mange som trodde på forhånd! Han er en av de morsomste personer jeg vet om.

Uansett så håper jeg du får kjedet deg gjennom helgen! Du kan jo kanskje ta en tur inn til byen da, dersom været er bedre enn det er her vel og merke...

Det er bare en tre ukers oljesjekk. Og så er det jo alltid noe nytt som har kommet til. De urinveisinfeksjonene kommer til å ta knekken på meg.

Har du forresten hørt om 4AD? Tror det er noen steroider og jeg lurer fælt på om det kan være noe for meg.

Jeg har ikke sett kjørelæreren, han har sikkert ferie. Jeg skulle hatt noen ord med ham også, liften på bilen er ubrukelig. Men kommer'n skal jeg hilse fra frosken ;o)

Skrevet

*blander seg inn*

Hva er det egentlig med nattevakter??? Hvorfor må alle være så forferdelig grusomme?? *venter på klokt svar* :)

Nattevakter må tydeligvis være sjefer og vil absolutt bestemme når man skal røyke og når man skal legge seg. De er eneherskere om natten når ingen andre er tilstede :o)

Jeg er av dem som ikke blir trøtt på kommando ;o)

Skrevet

Nattevakter må tydeligvis være sjefer og vil absolutt bestemme når man skal røyke og når man skal legge seg. De er eneherskere om natten når ingen andre er tilstede :o)

Jeg er av dem som ikke blir trøtt på kommando ;o)

Nattevakter vet alltid hva som er best for den enkelte!

Skrevet

*blander seg inn*

Hvorfor venter du ikke på klokt svar fra meg???

Sur hilsen fra

Gjest nattsøsteren
Skrevet

Nattevakter vet alltid hva som er best for den enkelte!

Og jeg som er så snill med pasientene...

Snufs, hyl!

thinkerbell
Skrevet

Hvorfor venter du ikke på klokt svar fra meg???

Sur hilsen fra

*LOL*!!!!!

Skrevet

Snufs, hyl!

Hmmm... Kanskje slike nattevakter også finnes, kanskje!

thinkerbell
Skrevet

Snufs, hyl!

huff jeg får grøssninger når jeg ser nicket nattsøsteren...

Nattsøstre er skumle :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...