Gå til innhold

FU: hva gjør dol'ere på en lørdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe jeg har gått glipp av?

Send en mail til hotmailen min da, den andre er helt umulig her, tusen spammer som jeg må få bort.

Neida, du har ikke gått glipp av noe.

Var bare kødd. Sjekker nok ikke opp noen. Var ute i nabobyen, men der var det ikke mye fristende å sjekke opp.

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

17

• frosken

10

• thinkerbell

3

• ShitDiddelyDo

3

Skrevet

Nå er det jo søndag da, men i går var jeg først på en hytte, store deler av dagen, kjørte litt båt, testa ut bikinien uten å bade, fikk litt sol på liket og spiste is.

Så på kvelden satt jeg barnevakt for venninna mi, da så jeg diverse på Discoery og Animal Planet, + Sister Act 2 på tv3. Samtidig spiste jeg en pose pistasjnøtter, en pakke lovehearts, en eske smurfedrops, en halvliter mozell, en hold-it med ost og skinke, og en boks cola.

Gjest nattsøsteren
Skrevet

huff jeg får grøssninger når jeg ser nicket nattsøsteren...

Nattsøstre er skumle :)

Hehe... Er ikke det spor skummel jeg! :)

Skulle egentlig underskrive med "Nattevakten", men det var dessverre opptatt.

Gjest nattsøsteren
Skrevet

Hmmm... Kanskje slike nattevakter også finnes, kanskje!

Har aldri hørt noen klager fra pasientene mine jeg nei, de blir så glade når jeg kommer at! :)

Hehe...

Gjest Daisy
Skrevet

Nå er det mandag :o(, men på lørdag var jeg ute i båt og grillet.-

Gjest Daisy
Skrevet

Sitter på sykehuset og kjeder ræva av meg. Jeg har aldri røyka så mye i midt liv og det er absolutt ingenting annet å gjøre.

En av røykelovens negative resultater, alle sitter ute å blir syke fordi de har stengt røykerommet. De som ikke røyker sitter alene på rommet og kjeder seg.

Det her er skikkelig krise. Jeg skal bare være her i noen uker, hva med de andre som skal være her i nesten ett år?

Har du havnet på sykehuset? Trist å høre. Alvorlig?

Skrevet

Nattevakter vet alltid hva som er best for den enkelte!

Jeg skal hilse deg fra bilmannen, han visste hvem du var. Han lo når jeg kalte deg frosken :o)

Skrevet

Neida, du har ikke gått glipp av noe.

Var bare kødd. Sjekker nok ikke opp noen. Var ute i nabobyen, men der var det ikke mye fristende å sjekke opp.

Det var bra. Jeg ble bekymret for at jeg hadde gått glipp av noe :o)

Skrevet

Har du havnet på sykehuset? Trist å høre. Alvorlig?

Som frosken sier, det er tre ukers service ;o)

Jeg er ikke syk :o)

Skrevet

Og jeg som er så snill med pasientene...

Snufs, hyl!

Steker du vafler?

Gjest Daisy
Skrevet

Som frosken sier, det er tre ukers service ;o)

Jeg er ikke syk :o)

Godt å høre :o)

Skrevet

Jeg skal hilse deg fra bilmannen, han visste hvem du var. Han lo når jeg kalte deg frosken :o)

Hvordan i all verden skjønte han hvem jeg var??? Var det det med den store bilen?

Verden er i alle fall ikke så stor :-)

Vi bor forresten ikke så mange milene unna der du er - men heldigvis i en annen kommune!

Gjest nattsøsteren
Skrevet

Steker du vafler?

Ikke så mye vafler, nei...

De jeg jobber med, sover nemlig om natten (stort sett da...).

:o)

Skrevet

Hvordan i all verden skjønte han hvem jeg var??? Var det det med den store bilen?

Verden er i alle fall ikke så stor :-)

Vi bor forresten ikke så mange milene unna der du er - men heldigvis i en annen kommune!

Han har sladret :o) og navnet ditt begynner på G.........

Det var den store bilen som gjorde utslaget ;o)

Skrevet

Ikke så mye vafler, nei...

De jeg jobber med, sover nemlig om natten (stort sett da...).

:o)

Her er det mange som er våkne om natta og da vil vi gjerne ha litt ekstra service, skjønner du :o)

Gjest nattsøsteren
Skrevet

Her er det mange som er våkne om natta og da vil vi gjerne ha litt ekstra service, skjønner du :o)

Det er jo hyggelig! :0)

Lager gjerne vafler til de som vil ha jeg.

Skrevet

Han har sladret :o) og navnet ditt begynner på G.........

Det var den store bilen som gjorde utslaget ;o)

Hehe... han gjettet riktig :-)

Skrevet

Hehe... han gjettet riktig :-)

På det bruket her tror jeg de kjenner de fleste. Du hadde nok kjapt funnet ut hvem jeg var også hvis du stakk innom :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...