Gjest Ugga Bugga Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 Jeg dro å møtte en fra SPRAYDATE Hvordan gikk det? 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 Hehe... han gjettet riktig :-) Forresten skulle jeg spørre fra ham om ryggekameraet ditt virket? LOL 0 Siter
frosken Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 Forresten skulle jeg spørre fra ham om ryggekameraet ditt virket? LOL Fortell ham at jeg har både vasket og polert bilen i ferien - inklusive kameraet! (Ehmm.. og derfor virker også kameraet.) Han kommer til å bli imponert... Også kan du fortelle at jeg stadig kjører litt fortere, men at det ikke finnes noen luker å lukeparkere i her i utkant-norge. Kjører forresten hjemover i morgen - 15 timer sammenhengende... 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 Fortell ham at jeg har både vasket og polert bilen i ferien - inklusive kameraet! (Ehmm.. og derfor virker også kameraet.) Han kommer til å bli imponert... Også kan du fortelle at jeg stadig kjører litt fortere, men at det ikke finnes noen luker å lukeparkere i her i utkant-norge. Kjører forresten hjemover i morgen - 15 timer sammenhengende... Hehe, det skal jeg si ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.