monass Skrevet 24. juli 2004 Skrevet 24. juli 2004 Jeg lager ei side i PDF-format og skal ha inn et bilde (jpg) inn i dokumentet. Benytter Photo Shop og finner fanken ikke "insert image"... Noen som kan hjelpe meg? Eller hvordan gjør jeg dette. Siden skal bestå av både bilder og tekst, og være i pdf-format, altså.. 0 Siter
Gjest maiklive Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 . fortell oss andre hvordan du fikk det til da:O) Vil vite.. 0 Siter
monass Skrevet 1. august 2004 Forfatter Skrevet 1. august 2004 fortell oss andre hvordan du fikk det til da:O) Vil vite.. Fant to måter å gjøre det på Det enkleste var å åpne de bilder jeg hadde tenkt å bruke i pdf-"dokumentet", Ved å bruke det rektangulære markeringsverktøyet markerte jeg område i bildet jeg skulle ha inn i dokumentet, kopierte og limte inn i dokumentet. Gikk på edit-transform og valgte scale for å flyttet bildet dithen i dokumentet jeg ønsket. En annen måte jeg fant ut, var at hvis jeg gjorde jpg-bildene om til pdf-format, kunne jeg velge place under file for å plassere dette dithen jeg ønsket i dokumentet. Resultatet ble så bra så :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.