Gjest det var den gleden! Skrevet 24. juli 2004 Skrevet 24. juli 2004 Dette var en etterbetaling. Jeg ble kjempeglad! Har brukt mye av pengene. Fikk telefon fra trygdekontoret i går om at utbelingen var feil. Jeg skulle hatt 800 kr. De skulle sende meg en innbetalingsgiro. Jeg kan forlange å få betale tilbake i mnd. avdrag? F.eks. 1000 per mnd? 0 Siter
frosken Skrevet 24. juli 2004 Skrevet 24. juli 2004 Hvis du hadde god grunn til å tro at utbetalingen var korrekt, kan du også søke om å slippe å betale tilbake hele beløpet. Penger som var brukt opp før du fikk telefonen fra trygdekontoret, kan du søke om å slippe å betale. MEN dette forutsetter som sagt at du hadde god grunn til å tro at det ikke lå en feil til grunn for den store utbetalingen. Du kan uansett søke om å få betale tilbake i avdrag de pengene du hadde brukt opp før de ringte . 0 Siter
Gjest Trygdekontoret gjør ofte feil! Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 Ja, det kan du! Men hvorfor i all verden reagerte du ikke på beløpet? Går ut fra at det du fikk var etterbetaling fordi grunnbeløpet har økt, og da burde du skjønt at det ikke kunne stemme! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.