Gå til innhold

Kjekk gutt, stygg dame?

Anbefalte innlegg

Gjest karroline
Skrevet

Jeg ble litt inspirert av innlegget litt lenger ned på siden.

Og da kom jeg på at jeg må spørre dere dolere:

Er det ikke slik at man kan se pene jenter med stygge gutter? Men desto mer sjeldent en kjekk gutt med en stygg jente?

Jeg jobber i 2 butikker og jeg legger ofte merke til dette.. Er det bare meg??

Gjest Vær trygg
Skrevet

Det er omvedt: mange gutter er sammen med stygge jenter... Men det er fordi gutter er mer opptatt av indre verdier.

Men noen overfladiske gutter fins nok -- så det er nok håp for deg også! :)

Gjest karroline
Skrevet

Det er omvedt: mange gutter er sammen med stygge jenter... Men det er fordi gutter er mer opptatt av indre verdier.

Neineinei det er absolutt ikke omvendt!! Du ser vel oftere pene jenter med stygge gutter enn omvendt? Bomma litt der tror jeg..

Gjest Big Mac
Skrevet

Det der er en gammel myte som ikke lenger er sann. (Må moderere det litt: Den er ikke sann i aldersgruppen 25-40, sentrale oslo).

Skrevet

HAHA! Det er det dummeste jeg har hørt...

Gjest Grumpy
Skrevet

Det jeg ser av par rundt omkring består stort sett av pen jente+pen gutt eller mindre pen jente+mindre pen gutt. (Stygge mennesker eksisterer som kjent ikke ;) I de tilfeller dette ikke stemmer er årsaken som regel ganske åpenbar...

Skrevet

kommer jo an på hva du synest er stygt og hva du synest er pent det da...

Gjest Pricilla
Skrevet

Har sett en del kjekke veltrente gutter med slaskete og fleskete jenter...

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg er enig med deg - synes jeg ser flest pene jenter med mindre pene gutter.

Men sjarm har jo mye å si ;o)

Gjest Daisy
Skrevet

Gutter er mer opptatt av indre verdier?

Hm... jeg har inntrykk av det motsatte. Men det er nok ikke kjønnsavhengig sånn egentlig.

Gjest Nyt tilværelsen
Skrevet

Neineinei det er absolutt ikke omvendt!! Du ser vel oftere pene jenter med stygge gutter enn omvendt? Bomma litt der tror jeg..

Siden jeg er mann, og ikke kvinne, er jeg ikke så opptatt av utseendet -- så kanskje jeg ikke er den rette til å uttale meg? :)

Men om det er slik at kvinner er så opptatt av indre kvaliteter, kan en jo under seg over hvorfor div. krisesentre er fulle... men kanskje det nettopp er voldelige menn kvinner ønsker seg? Eller kanskje de ble blendet av et vakkert ytre?

:)

Gjest Svar fra
Skrevet

HAHA! Det er det dummeste jeg har hørt...

Og ditt svar er det dummeste jeg har mottatt: helt uten noen form for relevans... men det har kanskje sin naturlige forklaring? :)

Gjest fra brukere
Skrevet

Gutter er mer opptatt av indre verdier?

Hm... jeg har inntrykk av det motsatte. Men det er nok ikke kjønnsavhengig sånn egentlig.

Det har du kanskje rett i...

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Nei. Jeg kjenner kjekke gutter som er sammen med (i mine øyne) stygge jenter.

Gjest trrrish
Skrevet

Siden jeg er mann, og ikke kvinne, er jeg ikke så opptatt av utseendet -- så kanskje jeg ikke er den rette til å uttale meg? :)

Men om det er slik at kvinner er så opptatt av indre kvaliteter, kan en jo under seg over hvorfor div. krisesentre er fulle... men kanskje det nettopp er voldelige menn kvinner ønsker seg? Eller kanskje de ble blendet av et vakkert ytre?

Grunnen er at voldelige menn, faktisk er såååå sjarmerende og snille i begynnelsen...

Gjest Prestekragen has bestefar
Skrevet

Grunnen er at voldelige menn, faktisk er såååå sjarmerende og snille i begynnelsen...

Vel... de virker kanskje sjarmerende på en som ikke legger vekt på personlighet. Jeg mener: en skal være rimelig "grunn" for ikke å kjenne lusa på gangen... med mindre en som kvinne blir lett blendet av et vinnende ytre, da :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...