Gjest minamor Skrevet 24. juli 2004 Skrevet 24. juli 2004 Jeg har fått sopp i underlivet, og har begynt med Canesten 3-dagers kur. Det vil si en vagitorie, og krem i tillegg. Det skal bli bedre etter 3 dager, men det er fremdeles rødt og litt sårt. Hva gjør jeg da? Må jeg til lege eller kan jeg ta en ny kur? Evt med noe annet enn Canesten? 0 Siter
soleil Skrevet 24. juli 2004 Skrevet 24. juli 2004 Fins naturmidler mot sopp. Hør i helsekosten. Fins og midler på resept.. 0 Siter
nanna Skrevet 24. juli 2004 Skrevet 24. juli 2004 Fortsett med kremen noen dager, det kan hende det er på retur. 0 Siter
tiliti Skrevet 26. juli 2004 Skrevet 26. juli 2004 Dersom du absolutt ikke orker noe legebesøk nå kan du forsøke med en runde til på rappen. Er det noe du virkelig sliter med å bli kvitt kan du ta en 500mg pille og deretter bruke den mildere typen i 6 dager (100mg). Husk å smøre underveis og fortsette i følge pakningsvedlegget. Men som sagt, dersom dette ikke er noe du har slitt med så alt for lenge eller virkelig har det travelt med å bli kvitt (ferie, sexkrise e.l. :-) ) så kan du forsøke en gang til av samme behandligen du allerede har tatt (krem/vagitorie). Det hjalp for meg forrige gang. Eller du kan gå til lege med en gang for å få andre medikamenter der på resept. Det må du uansett gjøre dersom det ikke blir bedre på andre runde. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.