Gå til innhold

Hva når Canesten ikke virker?

Anbefalte innlegg

Gjest minamor
Skrevet

Jeg har fått sopp i underlivet, og har begynt med Canesten 3-dagers kur. Det vil si en vagitorie, og krem i tillegg. Det skal bli bedre etter 3 dager, men det er fremdeles rødt og litt sårt. Hva gjør jeg da? Må jeg til lege eller kan jeg ta en ny kur? Evt med noe annet enn Canesten?

Skrevet

Fins naturmidler mot sopp. Hør i helsekosten.

Fins og midler på resept..

Skrevet

Fortsett med kremen noen dager, det kan hende det er på retur.

Skrevet

Dersom du absolutt ikke orker noe legebesøk nå kan du forsøke med en runde til på rappen.

Er det noe du virkelig sliter med å bli kvitt kan du ta en 500mg pille og deretter bruke den mildere typen i 6 dager (100mg). Husk å smøre underveis og fortsette i følge pakningsvedlegget.

Men som sagt, dersom dette ikke er noe du har slitt med så alt for lenge eller virkelig har det travelt med å bli kvitt (ferie, sexkrise e.l. :-) ) så kan du forsøke en gang til av samme behandligen du allerede har tatt (krem/vagitorie). Det hjalp for meg forrige gang.

Eller du kan gå til lege med en gang for å få andre medikamenter der på resept. Det må du uansett gjøre dersom det ikke blir bedre på andre runde.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...