Gjest ductil Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Startet med Reductil for 10 uker siden, og er ganske fornøyd med å ha gått ned 17 kg på disse ukene! Er mindre sulten enn vanlig og begynner ikke å fryse selv om jeg spiser lite. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest shandi Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Gratulerer! Det er jo fantastisk! Er Reductil medisin?? Jeg bruker slank-o-fort, er det det samme, eller? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest shandi Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Gratulerer! Det er jo fantastisk! Er Reductil medisin?? Jeg bruker slank-o-fort, er det det samme, eller? Ja, nå så jeg jo at Reductil er medisin mot overvekt(Lommelegen). Det jeg bruker suger til seg en del av fettet i magesekken.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjohei Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Ja, nå så jeg jo at Reductil er medisin mot overvekt(Lommelegen). Det jeg bruker suger til seg en del av fettet i magesekken.... Er det reseptfritt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ductil Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Er det reseptfritt? Du må ha resept fra legen, og det skal kun gis til de som har en BMI på over 30 (eller 27 hvis man har helseplager relatert til overvekten). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaisaliten Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Gratulerer! Det er jo fantastisk! Er Reductil medisin?? Jeg bruker slank-o-fort, er det det samme, eller? Syns du slank-o.fort fungerer, da? Vurderer å begynne på dem. Hilsen kaisaliten 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ductil Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Syns du slank-o.fort fungerer, da? Vurderer å begynne på dem. Hilsen kaisaliten Har aldri prøvde noe annet preparat enn Reductil, og det fungerer bra for meg! Mins 24 kg frem til nå :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest shandi Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Syns du slank-o.fort fungerer, da? Vurderer å begynne på dem. Hilsen kaisaliten Jeg bruker slank-o-fort kun når jeg får godtesykeperiode, d.v.s. ca 2 ganger i uka.Da går det ned en hel iskake og en svær twistpose.Jeg tar 2 slank-o-fort før et sånt måltid.Vet ikke om det er dem som gjør at jeg ikke har gått opp i vekt,jeg mosjonerer en del også.Pillene skal visstnok ta 1/4 del av fettet med seg ut av kroppen.3/4 deler av fettet vil jo lagres i kroppen uansett..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.