Gå til innhold

Reductil har gitt resultater; minus 17 kg på 10 uker

Gjest ductil

Anbefalte innlegg

Gjest ductil

Startet med Reductil for 10 uker siden, og er ganske fornøyd med å ha gått ned 17 kg på disse ukene!

Er mindre sulten enn vanlig og begynner ikke å fryse selv om jeg spiser lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest shandi

Gratulerer! Det er jo fantastisk! Er Reductil medisin?? Jeg bruker slank-o-fort, er det det samme, eller?

Ja, nå så jeg jo at Reductil er medisin mot overvekt(Lommelegen). Det jeg bruker suger til seg en del av fettet i magesekken....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Ja, nå så jeg jo at Reductil er medisin mot overvekt(Lommelegen). Det jeg bruker suger til seg en del av fettet i magesekken....

Er det reseptfritt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det reseptfritt?

Du må ha resept fra legen, og det skal kun gis til de som har en BMI på over 30 (eller 27 hvis man har helseplager relatert til overvekten).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest kaisaliten

Gratulerer! Det er jo fantastisk! Er Reductil medisin?? Jeg bruker slank-o-fort, er det det samme, eller?

Syns du slank-o.fort fungerer, da? Vurderer å begynne på dem.

Hilsen kaisaliten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hilsen kaisaliten

Har aldri prøvde noe annet preparat enn Reductil, og det fungerer bra for meg! Mins 24 kg frem til nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilsen kaisaliten

Jeg bruker slank-o-fort kun når jeg får godtesykeperiode, d.v.s. ca 2 ganger i uka.Da går det ned en hel iskake og en svær twistpose.Jeg tar 2 slank-o-fort før et sånt måltid.Vet ikke om det er dem som gjør at jeg ikke har gått opp i vekt,jeg mosjonerer en del også.Pillene skal visstnok ta 1/4 del av fettet med seg ut av kroppen.3/4 deler av fettet vil jo lagres i kroppen uansett.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...