Gjest Irritert Robinsonfan Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 Hvorfor skal de ødelegge hele spenninga ved å fortelle oss alt som skjer i avisene da? Da er jo vitsen ved å se programmet borte. En VET jo alt hvilket lag som vant den første 'konkurransen'. Vi VET hvem som ikke tåler hvem på det norske laget. Var det slik sist også? Hadde tenkt å følge med fra starten nå, men nå vet jeg ikke om jeg gidder. Føler meg snytt for spenninga! 0 Siter
Niobe Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 Hvem bryyyyr seg vel om hva som skjer i Robinson!!!! Aaaargh, like greit om de skrev ALT som skjedde i avisa, så trengte de ikke å vise dritten på tv i det hele tatt. 0 Siter
Gjest Big Mac Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 Nei, det har ikke vært sånn før, men i år er første gang de har dratt med "kjendiser" så interessen er kanskje større i pressen? Tipper de snart kommer til å stenge ute journalistene. Uansett blir det visst ikke sendt på tv før til våren, så vi rekker nok glemme det meste innen da. Synes det er litt gøy at Norge har satset på litt "anneledes" kjendiser, mens svensker og dansker kjører puppedamer og muskelmenn. Det sier kanskje noe om forskjellen i de nordiske landene? ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.