Gå til innhold

Robinson

Gjest Irritert Robinsonfan

Anbefalte innlegg

Gjest Irritert Robinsonfan
Skrevet

Hvorfor skal de ødelegge hele spenninga ved å fortelle oss alt som skjer i avisene da? Da er jo vitsen ved å se programmet borte. En VET jo alt hvilket lag som vant den første 'konkurransen'. Vi VET hvem som ikke tåler hvem på det norske laget.

Var det slik sist også? Hadde tenkt å følge med fra starten nå, men nå vet jeg ikke om jeg gidder. Føler meg snytt for spenninga!

Skrevet

Hvem bryyyyr seg vel om hva som skjer i Robinson!!!! Aaaargh, like greit om de skrev ALT som skjedde i avisa, så trengte de ikke å vise dritten på tv i det hele tatt.

Gjest Big Mac
Skrevet

Nei, det har ikke vært sånn før, men i år er første gang de har dratt med "kjendiser" så interessen er kanskje større i pressen?

Tipper de snart kommer til å stenge ute journalistene.

Uansett blir det visst ikke sendt på tv før til våren, så vi rekker nok glemme det meste innen da.

Synes det er litt gøy at Norge har satset på litt "anneledes" kjendiser, mens svensker og dansker kjører puppedamer og muskelmenn. Det sier kanskje noe om forskjellen i de nordiske landene? ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...