Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke finnes egentlig ?

Kan jo være greit å bytte ut pepsi maxen av og til, og få litt variasjon. Men det er ikke mye å velge i :(

Jeg finner cola-drikkene, mozell light og solo pluss - that's it???

Gjest miriam73
Skrevet

7uplight.. men den ekke så god..er nesten bare pepsi max jeg liker...og solo lett da. men den er vanskelig å finne i forhold til solo pluss og den liker jeg ikke.

Skrevet

Hei,

Jeg tror ikke Mozell Light er "ordentlig light", engang. Du kan lese på flasken hvor mye karbohydrat det er i den.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Hei,

Jeg tror ikke Mozell Light er "ordentlig light", engang. Du kan lese på flasken hvor mye karbohydrat det er i den.

Med vennlig hilsen

Nei det har du rett i - 2,1 g karbohydrat (9,1 kcal)

Men det er jo akseptabelt likevel da...

mvh

Skrevet

7uplight.. men den ekke så god..er nesten bare pepsi max jeg liker...og solo lett da. men den er vanskelig å finne i forhold til solo pluss og den liker jeg ikke.

Har ikke klart å finne 7uplight på en stund nå.... men du har rett, den er ikke så god heller...

*vil ha mer variasjon*

Skrevet

Nei det har du rett i - 2,1 g karbohydrat (9,1 kcal)

Men det er jo akseptabelt likevel da...

mvh

Jepp, det er langt mindre enn normal brus.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Hva med Dr. Pepper Light? Vet ikke om det selges i vanlige butikker men det finnes. Det er ett sted jeg vet at de selger det; Rimi Middelthon i Stavanger. Men det burde være mulig å få tak i andre steder, de har jo begynt å selge vanlig dr. pepper flere steder.

Skrevet

Sjekk om det finnes Grans eller Roma brus der du bor. Da kan det vel hende du finner andre typer?

Er light-saft noe interessant alternativ for deg da? Funlight har jo div. smaker, og nå har de også kommet med light iste. Utvalget varierer litt fra butikk til butikk, mindre butikker har ikke alltid fullt utvalg av smaker. Selv liker jeg Guava Lemon (saft) og Peach (iste).

Skrevet

Schweppes Grape Soda Light

Ja, den husker jeg godt - og har leita og leita eter den... finner ikke :(((((

Den er (var) knallgod

*vil ha*

Skrevet

Sjekk om det finnes Grans eller Roma brus der du bor. Da kan det vel hende du finner andre typer?

Er light-saft noe interessant alternativ for deg da? Funlight har jo div. smaker, og nå har de også kommet med light iste. Utvalget varierer litt fra butikk til butikk, mindre butikker har ikke alltid fullt utvalg av smaker. Selv liker jeg Guava Lemon (saft) og Peach (iste).

Det var lurt tenkt, å se etter et brussutsalg. Det skal jeg gjøre.

:o)

Light-saft( -iste er jo et slags alternativ selvsagt...

Og vann.

Skrevet

Hva med Dr. Pepper Light? Vet ikke om det selges i vanlige butikker men det finnes. Det er ett sted jeg vet at de selger det; Rimi Middelthon i Stavanger. Men det burde være mulig å få tak i andre steder, de har jo begynt å selge vanlig dr. pepper flere steder.

Ja den finnes vel kanskje å få kjøpt enkelte steder.

hmm

Skrevet

Ja, den husker jeg godt - og har leita og leita eter den... finner ikke :(((((

Den er (var) knallgod

*vil ha*

Jeg fant den i fjor da jeg var i Norge, eller var det for 5 år siden? Hm...

Skrevet

Jeg fant den i fjor da jeg var i Norge, eller var det for 5 år siden? Hm...

Jeg tok et søk etter forrige innlegg, fant den omtalt på Ringnes sine sider, så da finnes den fortsatt....

Nå gjelder det bare å finne en butikk som fører den da....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...