Gå til innhold

Dekk

Anbefalte innlegg

Gjest 62 årgang
Skrevet

Hei, er det noen der ute som kan gi et tips om en butikk el som selger dekk til gunstig priser i Oslo området.

Gjest camilla`n
Skrevet

Hei!

Vet ikke noe eksakt ang oslo området, men jeg vet at dekkspesialisten holder til flere steder i norge-går vel også under kjeden blå ring. Disse er rimelige på dekk. Iallefall der jeg kjøpte. Lykke til!

Gjest Kjeller/Lillestrøm
Skrevet

Hei

Er ikke han utlendingen v/ Kjeller beryktet for å være billig da?

Det har jo stått endel om han i avisene o.l. Andre som selger dekk v/ Oslo var jo så forbanna på han pga at han var så billig på dekkene sine.

Vet også at min bror var fast kunde hos han tidligere da han bodde inne der.

Gjest falken dekkene er ikke ekte falken
Skrevet

Hei

Er ikke han utlendingen v/ Kjeller beryktet for å være billig da?

Det har jo stått endel om han i avisene o.l. Andre som selger dekk v/ Oslo var jo så forbanna på han pga at han var så billig på dekkene sine.

Vet også at min bror var fast kunde hos han tidligere da han bodde inne der.

Er det Sharif du tenker på?? Ikke kjøp falken dekk av han hvertfall. Det har vi, og det er de verste dekkene jeg har vært borti! Varer knapt en sesong før man må bytte!

Gjest Kjeller/Lillestrøm
Skrevet

Er det Sharif du tenker på?? Ikke kjøp falken dekk av han hvertfall. Det har vi, og det er de verste dekkene jeg har vært borti! Varer knapt en sesong før man må bytte!

Stemmer, det er han.

Har du prøvd deg med garanti .... min far kjøpte dekk via min bror der, og han fikk nye dekk da de etter kort tid blei veldig slitt.

Gjest 62 årgang
Skrevet

Hei!

Vet ikke noe eksakt ang oslo området, men jeg vet at dekkspesialisten holder til flere steder i norge-går vel også under kjeden blå ring. Disse er rimelige på dekk. Iallefall der jeg kjøpte. Lykke til!

Hei på dere, takker for tipsene, skal prøve dem i morgen tidlig. Utolig herlig med en sån side som dette,

ukjente tipser om hva dem vet helt herlig.

Gjest Falken dekkene er ikke ekte falken!
Skrevet

Stemmer, det er han.

Har du prøvd deg med garanti .... min far kjøpte dekk via min bror der, og han fikk nye dekk da de etter kort tid blei veldig slitt.

Litt tungvint da vi bor langt nord i landet, og fikk en kompis av sharif til å fikse dekkene, og få dem sendt oppover! Men vi kjøper hvertfall ikke dekk fra han mer! De har dekk til samme prisen i Trondheim, og da vet man hvertfall at man får noe som varer en stund!

Synes bare det har vært tull når vi har skulle hatt dekk og felger og sånt sørfra!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...