Gå til innhold

Jeg drømmer stadig om det perfekte liv...

Anbefalte innlegg

Gjest drømmedama
Skrevet

... Det perfekte liv ser slik ut for meg:

Jeg er gift med en snill og fremgangsrik mann. Han er gjerne adm. direktør i et firma og har masse utstråling og positivitet, vi har to barn. Gutt og jente. Nydelig sjønne snille barn. Vi har min familie og hans familie som går godt sammen. Vi er en eneste stor lykkelig familie, som samles ofte på det store gule sommerhuset ved sjøen. Her møter barna våre sine besteforeldre kusiner og fettere og tanter og onkler. Utvikler seg sundt og godt sosialt og personlig. De vokser opp til å bli harmoniske barn. Og samme lykken kan gjentas med deres barn i fremtiden. Vi arver et hus ved sjøen og bygger drømmehuset sten for sten. Vi har stort nettverk av venner og familie som er av den typen som alltid stiller opp. Slike kvaliteter setter jeg stor pris på, liker å være slik selv.

Vi reiser for å se verden, drar på spennende ferier med barna våre. Jeg og mannen min har nettverk som sloss om å passe barna våre når vi skal på kjærlighetsferie, bare vi to...

Drømmeliv her er jeg, klar til å leve deg...

Gjest Milevis fra drømmelivet.
Skrevet

Slik ble livet mitt: skilt alenemor til to barn. Ingen kontakt med mine egne foreldre. Måtte selge huset, osv osv. Lykke til!

Gjest her er jeg
Skrevet

Sånn hadde vi det, nesten da,,,ikke fullt så flott, men nesten..og jeg tenkte; dette kan ikke vare, en dag skjer det noe, dødsfall i familien eller slik..Bomben kom, han hadde et forhold til en annen, i to hele år bak min rygg...

Lykken er ikke evig, og ingen er lykkeligere enn de som klarer å se det gode i det lille som er der hver dag!

Gjest maiklive
Skrevet

Ja dette er nok bare en drøm. Et slik liv finnes nemlig ikke, men man kan få en tilnærmelig liv , men det koster og man må jobbe med forholdet.

Jeg satser på hverdagslykke og ikke langvarlig lykke som kanskje kommer.

Men det er lov å drømme:O)

Gjest uten signatur
Skrevet

Slik drømmer vi vel alle av og til i ungdommen? Og så tar vi det livet byr oss. Ikke alt en kan påvirke selv. Det er mye tilfeldigheter. Rett sted til rett tid. Eller omvendt.

Gjest Drømme senkern....
Skrevet

Ikke sovn på rosenskyer, de kan fort løse seg opp.

Tror du også blir lei det perfekte med tiden. Du må skape noe selv, ta sjangser, nyte, leve. Mange har det vanskelig og må slite med det, men som optimister får d alltid til noe og er fornøyd med det. Du virker som en bortskjemt jentunga som tror det bare finnes solskinnsdager, har du hørt med din mann om han synes alt er like rosenrødt? Ikke for å deppe deg men vær varsom, kvikksand holder deg til den blir for bløt.

Lykke til med en drømmetilværelse, vi leser om dem uke etter uke i ukebladene for deretter å lese i Se og Hør om hvor ditt det var.

Skrevet

Drøm i vei, du :-) Hva med drømmejobben DIN? Stod ikke noe om din jobb i drømmen....

Skrevet

Sånn hadde vi det, nesten da,,,ikke fullt så flott, men nesten..og jeg tenkte; dette kan ikke vare, en dag skjer det noe, dødsfall i familien eller slik..Bomben kom, han hadde et forhold til en annen, i to hele år bak min rygg...

Lykken er ikke evig, og ingen er lykkeligere enn de som klarer å se det gode i det lille som er der hver dag!

"Lykken er ikke evig, og ingen er lykkeligere enn de som klarer å se det gode i det lille som er der hver dag! "

Det kunne ikke sies bedre! :-)

Skrevet

Hvis han er adm. dir. i et firma, kan du jo gjette hvem som lager mat, varter opp og skifter / vasker sengetøy når den store familien inntar sommerhuset deres ved sjøen.

Kaldt vann i blodet er min spesialitet :-)

Gjest Daisy
Skrevet

Hvis han er adm. dir. i et firma, kan du jo gjette hvem som lager mat, varter opp og skifter / vasker sengetøy når den store familien inntar sommerhuset deres ved sjøen.

Kaldt vann i blodet er min spesialitet :-)

Den polske hushjelpen selvsagt ;o)

Gjest Pricilla
Skrevet

Det hørtes veeeeeeeeeeeldig urealistisk ut. Tror du kommer til å kaste bort livet ditt med å sitte å vente på "drømmelivet".

Ble nesten litt for sukkersøtt for meg! ; ) Uten ondt setter man ikke pris på godt!

Molly Mandy
Skrevet

Det var en fin drøm.

Deilig å drømme seg litt vekk noen ganger.

Vi var på besøk hos noen sånne i helgen. En hel gjeng med kundekontakter og venner. Oppe hele natten med god mat og vin og en uformell tone. Fruen i huset betrodde samboeren min: " Jeg innrømmer det, det går veldig godt for oss, vi har det veldig bra. Og det er jo en god del "store" mennesker rundt om her, og vi kunne godt ha menget oss med fiffen. Men det er jo mye morsommere det her!"

:o)

Skrevet

Den polske hushjelpen selvsagt ;o)

Selvfølgelig. Typisk meg å tenke gammeldags og tradisjonelt ;-)

Gjest Daisy
Skrevet

Selvfølgelig. Typisk meg å tenke gammeldags og tradisjonelt ;-)

Ja, ikke vær for snar med de røde strømpene :P

petter smart
Skrevet

Drøm i vei, du :-) Hva med drømmejobben DIN? Stod ikke noe om din jobb i drømmen....

Drømmen hennes er vel å ikke jobbe.

petter smart
Skrevet

Et godt eksempel på at kvinner er gullgravere som kun er interessert i menn med masse makt og penger.

Skrevet

Et godt eksempel på at kvinner er gullgravere som kun er interessert i menn med masse makt og penger.

Godt sagt:-)

Gjest realitetene
Skrevet

Realitetene:

Du gifter deg med en adm.dir, som er akkurat lenge nok hjemom til å sette barn på deg et par ganger. Det blir en hyperaktiv gutt og en forfengelig jente, begge med kollikk. Svigermor synes ikke du er god nok for sønnen hennes, men gjør gode mine til slett spill foran deg, og baksnakker deg til sine døtre, som tenderer til å være enig med henne.

Dere kjøper et litt for dyrt hus, og mannen din må jobbe sent og tidlig for å betale huset og de to bilene (han, en SUV, du en praktisk stasjonsvogn). Han jobber stadig mer og mer, og du føler deg litt ensom og sliten av mas-ungene.

Han finner seg en sekretær som er 15 år yngre enn deg, og som ikke har født barn. I stedet for strekkmerker, har hun yppige (silikonfyllte?) pupper og en trillende latter.

Det blir en opprivende skilsmisse...

osv...

Gjest Big Mac
Skrevet

Så du har tenkt gjennom hvordan mannen skal være, barna skal være, vennene skal være og familien skal være.

Men har du tenkt gjennom hvordan du skal være?

Det er jo det du har størst kontroll over. Hvis du sørger for å være for andre alt det du vil andre skal være for deg, så er det hvertfall noen som får en god venn, et godt familiemedlem etc. Det er ikke så verst bare det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...