Gjest tjohooo Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 Et godt eksempel på at kvinner er gullgravere som kun er interessert i menn med masse makt og penger. KREMT 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 Stemmer det ikke? Jeg savnet to ord: "EN DEL" foran kvinner ;P 0 Siter
laban Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 Jeg savnet to ord: "EN DEL" foran kvinner ;P Døh - du så vel hvem som var avsenderen av det innlegget? Der i gården er nyansering et ukjent begrep. 0 Siter
Gjest stoiker Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Jeg fikk ikke med meg hva _du_ gjør midt oppe i alt dette? Hva er drømmejobben din, drømmesysselen din, drømmemammaen, drømmekona, drømmeelskerinnen, drømmedatteren og -svigerinnen og -svigerdatteren? Hvordan drømmer du at _du_ bidrar til og i all denne lykken? Kort sagt - hva er din rolle midt oppe i all denne drømmelykken? Ditt bidrag? 0 Siter
Gjest stoiker Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Et godt eksempel på at kvinner er gullgravere som kun er interessert i menn med masse makt og penger. Nåja, du kan jo bare gå inn på internett på kontaktannonsesidene for å se hva "alle menn" går rundt og drømmer om: Selvstendige kvinner (som klarer seg helt utmerket på egenhånd når han vil være andre steder, i stedet for å mase og forvente at han er hos dem), hun må gjerne ha god utdannelse, men ikke like god som hans,hun liker restaurantbesøk med god vin og utmerket drikke like godt som han gjør og reiser på sydenturer på kort varsel (hvordan kvinner _både_ skal kunne være selvstendig = ha økonomien i orden, _og_ kunne bli med på slike ferier på kort varsel, er for meg en gåte), hun må være ferdig med tidligere forhold og hun skal ikke ha barn som trenger henne, han selv har enten aldri fått noen (hvorfor?) eller de bor hos moren, hun skal være slank og fornøyd med eget utseende (en kvinne som er fornøyd med eget utseende, er sannsynligvis så ok at det blir en fest å vise seg offentlig med henne også!) og så må hun naturligvis være sensuell, leken og fordomsfri, hva nå enn han kan ha i tankene _da_! 0 Siter
petter smart Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Døh - du så vel hvem som var avsenderen av det innlegget? Der i gården er nyansering et ukjent begrep. Alle kvinner er dønn like. Har du ikke funnet ut det ennå? 0 Siter
MsSophie Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Alle kvinner er dønn like. Har du ikke funnet ut det ennå? Det er selvfølgelig bare sprøyt, sannheten er vel at enkelte (eller kanskje ordet var enkle) menn tiltrekkes og tilstadighet ender opp med samme type kvinner..... 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 2. august 2004 Skrevet 2. august 2004 Ja, det er heldigvis lov til å ha drømmer ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.