Gå til innhold

Jobbintervju

Anbefalte innlegg

Gjest Gode råd, takk!
Skrevet

Jeg er innkalt til intervju på en jobb jeg har søkt på. Utlysningen er heldagsjobb, men jeg har mest lyst til å jobbe 80 %..kortere dager. Er det lurest å se om man får jobben og deretter å søke om deltid, for det har man jo krav på dersom man har barn under 15 år, eller bør man nevne det i intervjuet? Bedriften sparer jo penger på meg, mens arbeidsmengden blir den samme, ikke sant?

Skrevet

Jeg ville heller ha søkt om redusert arb.tid ETTER at du evt har fått jobben.

petter smart
Skrevet

Det lønner seg neppe å stille for mange krav på jobbintervjuet.

Om de er interessert i å gi deg 80% stilling avhenger vel også av hva slags jobb det er snakk om.

Har du 80% stilling har du også kun 80% av arbeidet, dvs ikke samme arbeidsmengden.

Gjest Den opprinnelige m&m
Skrevet

Du har vel ikke KRAV på redusert stilling hvis du har barn under 15 år? Du må vel ha mindre barn enn det? Og selv da må det ikke være til vesentlig ulempe for arb.giveren.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...