Gå til innhold

Hvitt felt til høyre på DOL...

Anbefalte innlegg

Gjest hardangervidda
Skrevet

Vi har akkurat fått oss ny PC, og DOL fyller liksom ikke hele skjermen, det er et hvitt felt til høyre. Hvordan fikser vi dette?

Skrevet

Såvidt jeg vet er ikke dette noe som skal fikses, det er bare dere som har fått dere bedre skjerm eller/og skjermkort, slik at det nå er plass til mer på hvert skjermbilde.

Skrevet

Det er fordi DOL har fast bredde, og den nye PCen viser skjermbildet med høyere oppløsning en før. Hvis du bruker Opera kan du zoome siden så den blir større, men ellers er det ikke noe å gjøre for å få DOL til å fylle hele skjermbredden.

Skrevet

Det kan du ikke fikse, det er sånn dol har laget sida si.

Det du kan gjøre, er å sette ned oppløsninga, på kontrollpanel - skjerm - innstillinger. Men det er sannsynligvis ikke noen god løsning sånn ellers.

Skrevet

Det kan du ikke fikse, det er sånn dol har laget sida si.

Det du kan gjøre, er å sette ned oppløsninga, på kontrollpanel - skjerm - innstillinger. Men det er sannsynligvis ikke noen god løsning sånn ellers.

Og der var jeg litt treg gitt.

Skrevet

Det er sånn her hos meg også. Det har med skjerm-oppløsningen å gjøre. Dere har høyere skjermoppløsning på nåværende skjerm enn den gamle, og dermed ser det slik ut. Ikke så mye å gjøre med den saken. Hvis dere ikke av andre årsaker ønsker lavere skjerm-oppløsning da.

petter smart
Skrevet

Du plasserer musemarkøren like til høyre for nedtrekkslinja, holder inne musetasten mens du drar bildet mot høyre. Dessverre må dette gjøres hver gang du går inn på et nytt forum.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...