Gjest hardangervidda Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 Vi har akkurat fått oss ny PC, og DOL fyller liksom ikke hele skjermen, det er et hvitt felt til høyre. Hvordan fikser vi dette? 0 Siter
tiliti Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 Såvidt jeg vet er ikke dette noe som skal fikses, det er bare dere som har fått dere bedre skjerm eller/og skjermkort, slik at det nå er plass til mer på hvert skjermbilde. 0 Siter
citoyen Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 Det er fordi DOL har fast bredde, og den nye PCen viser skjermbildet med høyere oppløsning en før. Hvis du bruker Opera kan du zoome siden så den blir større, men ellers er det ikke noe å gjøre for å få DOL til å fylle hele skjermbredden. 0 Siter
Åsemor Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 Det kan du ikke fikse, det er sånn dol har laget sida si. Det du kan gjøre, er å sette ned oppløsninga, på kontrollpanel - skjerm - innstillinger. Men det er sannsynligvis ikke noen god løsning sånn ellers. 0 Siter
Åsemor Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 Det kan du ikke fikse, det er sånn dol har laget sida si. Det du kan gjøre, er å sette ned oppløsninga, på kontrollpanel - skjerm - innstillinger. Men det er sannsynligvis ikke noen god løsning sånn ellers. Og der var jeg litt treg gitt. 0 Siter
Gemini Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 Det er sånn her hos meg også. Det har med skjerm-oppløsningen å gjøre. Dere har høyere skjermoppløsning på nåværende skjerm enn den gamle, og dermed ser det slik ut. Ikke så mye å gjøre med den saken. Hvis dere ikke av andre årsaker ønsker lavere skjerm-oppløsning da. 0 Siter
petter smart Skrevet 26. juli 2004 Skrevet 26. juli 2004 Du plasserer musemarkøren like til høyre for nedtrekkslinja, holder inne musetasten mens du drar bildet mot høyre. Dessverre må dette gjøres hver gang du går inn på et nytt forum. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.