Gjest drømmeren Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 En liten historie fra drømmeland. Drømte at jeg lå og sov på et rom, og at jeg våknet av at det satt en stor, brun bjørn utenfor vinduet mitt. Den så ganske snill ut. Det var et vakkert og sjeldent syn av et vilt dyr. Vinduet stod på gløtt, med barneskikring på, og jeg så spor av at bjørnen hadde forsøkt å få det opp med den ene labben sin. Jeg stod opp av sengen og lukket vinduet. Plutselig gikk det opp for meg at bjørnen hadde forsøkt å komme inn i lyst for å spise meg, og satt utenfor og snuste inn lukten av meg. Den ventet på sin sjanse. Den var nær meg fordi jeg var middag. Bjørnen var sulten. Grøss og gru. Det gikk kaldt nedover ryggen min. Etter en stund så jeg at bjørnen løftet på seg, og labbet inn i natten. Den hadde mistet duften av meg og gav opp. Våknet med en enorm følelse av lettelse over at jeg hadde lukket vinduet, og at det var sikret, for hva hadde ellers kommet til å skje. Hadde jeg blitt bjørnmat den natten? En svært virkelighetsnær drøm. Nå vet jeg ikke om jeg må revurdere mitt forhold til bjørner her etter. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 LOL! det er som med meg og mitt noe anstrengte forhold kuer (det heter kanskje kyr) det der 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 26. juli 2004 Skrevet 26. juli 2004 Jeg kan da tryne i kjøleskapet nattestid, men derfra til å goffle nedpå noen stakkars Dolere er det vel et stykke...*L* 0 Siter
cathlin Skrevet 26. juli 2004 Skrevet 26. juli 2004 LOL! det er som med meg og mitt noe anstrengte forhold kuer (det heter kanskje kyr) det der Det var en uhyggelig drøm, og ganske spennede:) Har du hatt et lignende scenario med kuer? Huff... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.