Gå til innhold

Vennen til eksen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kommer an på vennen og eksen :-)

"......................"

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Det kommer nok an på hvor nære venner de er.

Hvis det var bestekameraten til eksen, ville jeg kanskje holdt meg unna.

Er du på talefot med eksen, kan du jo spøre ham om det er greit?

petter smart
Skrevet

Dette er et selvløsende problem - dersom du blir sammen med denne mannen så forblir han ikke vennen til eksen din særlig lenge.

Gjest hmmmmmmmmjaja
Skrevet

Det kommer nok an på hvor nære venner de er.

Hvis det var bestekameraten til eksen, ville jeg kanskje holdt meg unna.

Er du på talefot med eksen, kan du jo spøre ham om det er greit?

Tja... vet nå ikke det.

Dessuten er det vel kanskje mer en sommergreie. Og de er ikke _så_ gode venner lenger.

Men er redd for hva eksen kommer til å si om meg.

Gjest hmmmmmmmmjaja
Skrevet

Det kommer an på vennen og eksen :-)

"......................"

Du har vel rett i det. :-)

Men ville du likt det?

Skrevet

Du har vel rett i det. :-)

Men ville du likt det?

Om jeg ville likt det? På hvilken måte? Om x'en min hadde blitt sammen med kompisen min? Det kommer nok an på både kompisen og x'en. Men forsiktig skal man i allefall være i et slikt tilfelle. Andre veien tror jeg ikke akkurat jeg ville følt meg komfortabel med å bli sammen med x'en til en kompis - men det kommer jo også an på hvor lenge hun har vært x'en hans.

"..........................."

Skrevet

Personlig skal det mye til for at jeg ville involvert meg i eksen til en av mine venner.....

Og hvis det bare var snakk om en "sommergreie", så ville jeg holdt meg særdeles langt unna.

Til det er venner for mye verdt.....

Gjest hmmmmmmmjaja
Skrevet

Personlig skal det mye til for at jeg ville involvert meg i eksen til en av mine venner.....

Og hvis det bare var snakk om en "sommergreie", så ville jeg holdt meg særdeles langt unna.

Til det er venner for mye verdt.....

Men sett fra eksens synspunkt?

Skrevet

Men sett fra eksens synspunkt?

Om noen av mine venner hadde blitt involvert med en av mine ekser, så ville det avhenge både av eksen og vennen.

Blant annet så ville det vært avhengig av hva slags forhold jeg hadde til eksen etter at det var slutt.

Så det er vanskelig å gi et generelt svar - annet enn at du beveger deg nok på tynn is.....

Men av og til så holder den også....:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvis vennen til eksen er en god kompis så går det der av seg selv.

Han holder seg langt unna deg. I hvert fall fram til han har snakket med kompisen sin.

Ellers avhenger det selvsagt av både eks og venn. Det er jo ikke alle kompiser man vil så vondt, osv...:)

Skrevet

Hvis man finner kvinnen i sitt liv/mannen i sitt liv, eller sterke kanditater til det, bør det ikke ha noe å si hvem han/hun har vært involvert med tidligere. Men man trår selvsagt varsomt og venter litt hvis eksen er blitt eks veldig nylig.

Det mener iallefall jeg, selv om venninna mi ikke var spesielt enig akkurat da jeg fant mannen i mitt liv. Men hun skjønte nok fort at vi passet mye bedre sammen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...