Gå til innhold

Jeg vurderer faktisk ...

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla
Skrevet

Å låne et større beløp og reise i to eller tre mnd. med samboern min! ta meg permisjon fra jobben, pakke sekken og dra! Lyst til å da til Thailand, Kina, India, Sør-Amerika, Australia, Egypt, Safari i Afrika...

Men jeg tror jeg er for pysete! ; ) jeg må liksom vite hvor jeg skal sove, hvordan ejg skal komme meg steder jeg vil reise til.. (Guider osv.). Er ingen backpacker egentlig, men har veldig lyst!

Da sitter jeg igjen med den gjelda da, men 100 opplevelser rikere.. Synes dere det hadde vært en dum ide?

jeg har ikke noe gjeld fra før, men eier ikke noe heller,. Leier leilighet, og prøver å spare litt..

Skrevet

Det er garantert verdt det, om du så tar opp gjeld er det verdt det! Men på to, tre mnd rekker du ikke over alle de destinasjonene du har ramset opp!

Velg ferre land og bli heller lenger på hvert sted er min anbefaling. Jeg reiste i fire mnd alene og fant fort ut at jeg hadde planlagt for mye og måtte gjøre om på flybiletten underveis. Ikke at det er noe problem altså.

Er du litt engstelig kjøper du deg lonly planet bøkene for hvert sted du skal til, da finner du billige steder å bo og møter andre mennesker på reise. Hostellene rundt om arrangerer ofte turer til steder verdt å se.

Henger også lapper rundt om på hostellene om folk som vil ha reisefølge i bilen (for å spare utgifter + selskap)

Det er ingenting å være engstelig for og ikke vanskelig eller skummelt i det hele tatt!

Så det kan jeg anbefalle deg altså!!

Gjest Skjermtrollet
Skrevet

Gjør det! Benytt sjansen mens du enda ikke har barn! Sikkert en opplevelse for livet, skulle gjerne gjort det selv, men med to unger blir det ganske vanskelig!

Regner med at vi får høre hva dere velger tilslutt uansett:0))

Molly Mandy
Skrevet

You go girl!

Moren min jobbet sammen med ei som tok opp lån og reiste i et helt år.

Hun angret ikke en dag! Hun sa det var verdt hver eneste krone, og opplevelsene kan ikke betales med penger.

(Angrer selv som en hund på at jeg aldri dro til Australia for å plukke appelsiner. Nå blir det aldri noe av.)

Skrevet

Hva syntes samboeren din? Mener han det samme som deg, er det vel ingenting å lure på egentlig.

Selv ville jeg nok vært litt betenkt ettersom du/dere ikke eier noe, og kun blir sittende igjen med gjeld. Men det er en vurderingsak, men man har som sagt bare et liv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...