Gjest cmløkew Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 er det noen her som går på boksing i oslo, eller som vet hvilken av klubbene som er best? jeg har lyst til å begynne i en klubb der jeg kan dra og trene utenom treningstidene også, hvis det er en sånn klubb der. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sønn22 Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Oslo Bokseklubb er bra. Gode treninger. Holder til på Carl Berner. Partner er også bra. Holder til i Grønlandsleiret. Ellers har du klubben til Wolfgang Wedde på Sandaker. OSI Boksing hvis du er student. Det finnes et knippe flere, men det er disse jeg kjenner til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sterksvak Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Oslo Bokseklubb er bra. Gode treninger. Holder til på Carl Berner. Partner er også bra. Holder til i Grønlandsleiret. Ellers har du klubben til Wolfgang Wedde på Sandaker. OSI Boksing hvis du er student. Det finnes et knippe flere, men det er disse jeg kjenner til. Oslo bokseklubb er bra :-) Trives godt der jeg :-) Flink trener. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sønn22 Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Oslo bokseklubb er bra :-) Trives godt der jeg :-) Flink trener. Jepp, OBK anbefales. Jeg må snart pakke bagen for å dra på trening, dog ikke der. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sterksvak Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Jepp, OBK anbefales. Jeg må snart pakke bagen for å dra på trening, dog ikke der. God trening da :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cmløkew Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Oslo bokseklubb er bra :-) Trives godt der jeg :-) Flink trener. hvor mye koster det å trene der da? og hvor ofte har de trening? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sterksvak Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 hvor mye koster det å trene der da? og hvor ofte har de trening? Hm... jeg er jo jente så jeg er på jenteboksing jeg :-) Så får jeg ikke så harde slag liksom For oss er d trening to ganger i uka, men de som vil kan jo trene med guttene da. Jeg har klippekort og bet. (tenke) tror det var 450 for 11 klipp, så er det billigere hvis du kjøper større klippekort. Prisen varierer alt ettersom :-) Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.