Mirill Skrevet 26. juli 2004 Skrevet 26. juli 2004 Skal på telttur med begge gutta mine, men har ikke vært på campingferie siden jeg var liten selv:)) Har du lure tips til hva jeg trenger å ta med? Vi skal bare sove borte to netter og på en campingplass... Har: Telt Liggeunderlag Soveposer Og en primus (som jeg ikke vet om virker ennå) Lurt med engangsservice? Mattips?? Kjølebag? Lommelykt kanskje... 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 26. juli 2004 Skrevet 26. juli 2004 Primusen er viktig. Kjøp eller lån et stormkjøkken, helst med gassbrenner. 0 Siter
stromme Skrevet 26. juli 2004 Skrevet 26. juli 2004 Primusen er viktig. Kjøp eller lån et stormkjøkken, helst med gassbrenner. Tørkerull, søppelposer, varme klær, boksemat, boksåpner, fyrstikker.... 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 26. juli 2004 Skrevet 26. juli 2004 Tørkerull, søppelposer, varme klær, boksemat, boksåpner, fyrstikker.... Den skulle vel til Mirill?:-) 0 Siter
Gjest obs!! Skrevet 26. juli 2004 Skrevet 26. juli 2004 oppblåsbar madrass-ellers får du støl rygg!? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.