Gå til innhold

Mann med tanker i tvil

Anbefalte innlegg

Gjest en smiths venn
Skrevet

Historien er som følger: Jeg er Smiths venn, 43 år, og møtte for 4 år siden en ung dame (15 år yngre) som jeg falt pladask for. Jeg brøt ut av mitt daværende forhold som da var veldig dårlig. Etter mye frem og tilbake ble jeg og (la oss kalle henne x) kjærester og vi flyttet sammen. Hele tiden gikk jeg med en usikkerhet omkring om hun ville forlate meg for hun er selv ikke Smiths venn. Når begeistringen hennes for meg avtok, ville kanskje det at jeg er Smiths venn gjøre det enklere for henne å forlate meg. Jeg fortalte henne noen ganger at hun måtte finne en kjæreste som ikke er Smiths venn. Dette sa jeg de (mange) gangene vi hadde problemer i forholdet. For to år siden - etter at hun hadde flyttet ut fra vårt felles hjem (jeg foreslo at vi skulle bo hvert for oss, men angret. hun flyttet allikevel ut). Det var meningen at vi skulle reise til et privat smiths venner møte for unge. Dette avlyste hun og jeg insisterte på at jeg ville, selv om hun protesterte (det kommer hovedsakelig single kvinner dit... vi ser helst at menn ikke reiser alene til større sammenkomster hvor der er (mange) enslige kvinner. Troskap settes høyt).

Forholdet tok slutt. Jeg reiste ikke, men hadde på det tidspunkt opprettet kontakt (uten undertoner) med en kvinne et annet sted i landet, som jeg besøkte og haddde sex med kun 3 uker etter bruddet.

Nå har vi igjen hatt litt opprivende kontakt - og jeg lurer på om jeg gjorde det rette da jeg insisterte på å dra til dette møtet.

Er også blitt i tvil om jeg virkelig elsket henne, siden jeg ba henne finne en mann av hennes egne (ikke-smith) og det som ellers er beskrevet.

Noen som kan hjelpe emg å sortere tanker?

Gjest papirtiger
Skrevet

Med mindre dette er et tulleinnlegg, er du jammen optimistisk som tror du vil få konstruktive svar her.

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Dette hørtes spennende ut - kan du verve meg?

Gjest samme ståsted
Skrevet

Det er trellen som ber om tilgivelse i det uendelige.

Det beste er nok at du finner deg en kvinne som også er med i Smiths venner

Gjest kjallen
Skrevet

Er det ikke slik at smiths venner ikke skal ha sex før ekteskap? hmm..

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Det er trellen som ber om tilgivelse i det uendelige.

Det beste er nok at du finner deg en kvinne som også er med i Smiths venner

Det beste er nok at han går i kloster, skål;-)

Gjest så feil kan man ta
Skrevet

Trodde ikke medlemmer av Smiths Venner hadde slike problemer. Trodde de giftet seg med den kjekkeste jenta/gutten, fikk 13 unger og levde lykkelig resten av livet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...