Gå til innhold

Bærbar PC

Anbefalte innlegg

Gjest studentinne
Skrevet

har planer om å kjøpe meg en bærbar PC på avbetaling, noen som vet om noen nettbutikker? Har sett på leasy.no, men der har de så dårlig utvalg.

Håper på tips......

Gjest kjallen
Skrevet

Avbetaling jo svindyrt! Mye bedre spare litt først for så å kjøpe en uten avbetaling.. Kaster bort mye penger ved å betale på avbetaling altså. Bare et lite tips :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

www.barbara.no

Her finner du tester, forum, osv.

Gjest dritt maskin
Skrevet

Er ikke Dell ganske billig på pcer da?? Uansett, så kjøp en som blir bygd til deg! De er mye lettere, og er tilpasset ditt bruk! IKKE kjøp på elkjøp e.l.! Det har jeg gjort, og jeg angrer som en hund! Neste gang blir det en som er bygd spesielt til meg! Den her murstein er ikke noe særlig å drage på!!!

Skrevet

Anbefaler www.multicom.no. Jeg har kjøpt min egen bærbare fra disse, og er superfornøyd!

Gjest Lulululululu
Skrevet

Kjøp en Dell... fungerer utrolig bra! :)

Skrevet

Er ikke Dell ganske billig på pcer da?? Uansett, så kjøp en som blir bygd til deg! De er mye lettere, og er tilpasset ditt bruk! IKKE kjøp på elkjøp e.l.! Det har jeg gjort, og jeg angrer som en hund! Neste gang blir det en som er bygd spesielt til meg! Den her murstein er ikke noe særlig å drage på!!!

Her hersker det litt forvirring/misoppfatning, ser det ut til. At en PC blir spesialbygd er ikke det samme som at den er lett. Mange modeller er lette, og mange er mindre lette. Kjøper du en lett modell så er den like lett som en du setter sammen selv.

"........................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...