Gjest studentinne Skrevet 26. juli 2004 Skrevet 26. juli 2004 har planer om å kjøpe meg en bærbar PC på avbetaling, noen som vet om noen nettbutikker? Har sett på leasy.no, men der har de så dårlig utvalg. Håper på tips...... 0 Siter
Gjest kjallen Skrevet 26. juli 2004 Skrevet 26. juli 2004 Avbetaling jo svindyrt! Mye bedre spare litt først for så å kjøpe en uten avbetaling.. Kaster bort mye penger ved å betale på avbetaling altså. Bare et lite tips 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. juli 2004 Skrevet 26. juli 2004 www.barbara.no Her finner du tester, forum, osv. 0 Siter
Gjest dritt maskin Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 Er ikke Dell ganske billig på pcer da?? Uansett, så kjøp en som blir bygd til deg! De er mye lettere, og er tilpasset ditt bruk! IKKE kjøp på elkjøp e.l.! Det har jeg gjort, og jeg angrer som en hund! Neste gang blir det en som er bygd spesielt til meg! Den her murstein er ikke noe særlig å drage på!!! 0 Siter
lyc Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 Anbefaler www.multicom.no. Jeg har kjøpt min egen bærbare fra disse, og er superfornøyd! 0 Siter
Gjest Lulululululu Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 Kjøp en Dell... fungerer utrolig bra! 0 Siter
Prozak Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 Er ikke Dell ganske billig på pcer da?? Uansett, så kjøp en som blir bygd til deg! De er mye lettere, og er tilpasset ditt bruk! IKKE kjøp på elkjøp e.l.! Det har jeg gjort, og jeg angrer som en hund! Neste gang blir det en som er bygd spesielt til meg! Den her murstein er ikke noe særlig å drage på!!! Her hersker det litt forvirring/misoppfatning, ser det ut til. At en PC blir spesialbygd er ikke det samme som at den er lett. Mange modeller er lette, og mange er mindre lette. Kjøper du en lett modell så er den like lett som en du setter sammen selv. "........................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.