Gå til innhold

Tusen(lapper)fryd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm... er du en frøken med iq på 76 da?

Nei - er frue med 135 jeg :)

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mr Kahn

10

• flisa

8

• Lurveline

7

• shandy

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei - er frue med 135 jeg :)

Ganske likt meg da;o)

Skrevet

Jeg tror du kan ta det helt med ro flisa ;)

Artig innlegg :-)

Vi har vært der mange ganger vi - så for en som bare må gå og dytte barnevogner og bagasje mens jeg fyker rundt og skal ta både det ene og det andre - så kan det jo være en prøvelse. Vi er "heldige" og bor 20 minutter fra Tusenfryd, og det er jo ikke sånn for de som bor 75 mil unna.....:-)

Og nå har søstra hans fra Vestfold ringt og lurt på om vi skal kose oss sammen - vi to familiene - en helg nå snart - på Tusenfryd - LOL - - - - - hva skal man svare da da? :)

Skrevet

Ganske likt meg da;o)

Ja - er det no'n sak? hehe

Skrevet

Vi har vært der mange ganger vi - så for en som bare må gå og dytte barnevogner og bagasje mens jeg fyker rundt og skal ta både det ene og det andre - så kan det jo være en prøvelse. Vi er "heldige" og bor 20 minutter fra Tusenfryd, og det er jo ikke sånn for de som bor 75 mil unna.....:-)

Og nå har søstra hans fra Vestfold ringt og lurt på om vi skal kose oss sammen - vi to familiene - en helg nå snart - på Tusenfryd - LOL - - - - - hva skal man svare da da? :)

Uff :) Jeg tror jeg ville ha svart at "vi har vært der i år, og har igrunn brukt opp feriekvota" :) Problemet oppstår jo hvis disse da spanderer, men det får man da håpe at de ikke gjør :-)

Skrevet

Uff :) Jeg tror jeg ville ha svart at "vi har vært der i år, og har igrunn brukt opp feriekvota" :) Problemet oppstår jo hvis disse da spanderer, men det får man da håpe at de ikke gjør :-)

De gjør ikke det :)

JEG vil - for jeg elsker jo karuseller......tja - vi kan jo si at de kan ta en tur dit - og så kan de komme til oss etterpå og grille....*desperat* :)

Skrevet

De gjør ikke det :)

JEG vil - for jeg elsker jo karuseller......tja - vi kan jo si at de kan ta en tur dit - og så kan de komme til oss etterpå og grille....*desperat* :)

La gubben din avgjøre :-)

Skrevet

La gubben din avgjøre :-)

Ja, like greit - det er søstra hans... :)

Skrevet

Næh,da vet jeg av en viss frøken med en iq på 76,som skulle vært utestengt for leeeenge sia.Så det så!

Hvem kan det dreie seg om, tro? Jeg har ingen oversikt over «frøknene» på DOL, serru.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...