Gjest trønderen Skrevet 26. juli 2004 Skrevet 26. juli 2004 Venninna spurte meg i dag om jeg kunne være forlover i bryllupet hennes som er i neste uke.Hun har kjent typen i 6 uker.Han er asylsøker og har problem ned oppholds tillatelse.jeg spurte henne rett ut om det var den eneste grunnen til at dem skulle gifte seg.Nei sa hun.Jeg veit at ikke alle utenlanske e likedan men ei varsel lampe blinke i hodet mitt.Jeg er sjøl sammens en utenlansk en men han hadde norsk stasborgerskap mår jeg møtte han og vi har vært forlovet i 12 år no-Noem meninger 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 26. juli 2004 Skrevet 26. juli 2004 Kan jeg spørre - har du noen gang hatt en følelse av at venninda di er naiv? 0 Siter
Reg@l Skrevet 26. juli 2004 Skrevet 26. juli 2004 Hadde sagt tvert nei og prøvd alt jeg kunne å snakke henne fra det. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 Blir litt dobbeltmoral å være forlover i et bryllup du er i mot. 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 jeg hadde sagt nei. Hadde vært i mot bryllupet og sagt hva ejg mente og prøvd å få henne fra det.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.