Gjest notlight Skrevet 26. juli 2004 Skrevet 26. juli 2004 da snakker jeg om brus.....hva er egentlig best? og da tenker jeg ikke smaksmessig, men....hva er sunnest? 0 Siter
Gjest Mr Papp Skrevet 26. juli 2004 Skrevet 26. juli 2004 I begrensede mengder, lettbrus. Men heller ikke dette kan kalles "sunt". 0 Siter
frosken Skrevet 26. juli 2004 Skrevet 26. juli 2004 Kommer vel an på hva du mener med sunnhet? Hva ønsker du å oppnå og hva ønsker du å unngå? Og hvilken aldersgruppe snakker vi om? Virker forøvrig som om lightbrus har fått bedre rykte de siste ukene - blant annet fordi ulempene med sukker stadig blir mer fremhevet. Men det kan sannsynligvis neppe hevdes at verken den ene eller andre varianten fremmer sunnhet... 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 26. juli 2004 Skrevet 26. juli 2004 Først må vi definere "sunt" For hva og for hvem? 0 Siter
Åsemor Skrevet 26. juli 2004 Skrevet 26. juli 2004 Vann, vann, vann, vann! For deg å drikke vann før det også blir fali. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 Jeg sverger til å drikke vann så ofte som mulig og skal jeg først drikke brus, så gjør jeg det ordentlig uten light og max og det som er. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.