Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Daisy
Skrevet

Når man tar pedikyr... de tar hele foten, ikke bare neglene?

Hvor mye koster det?

Noen som vet om noen steder i Oslo det er bra, billig og har åpent på ettermiddagen? (Etter kl. 17.30?)

fuji1365380447
Skrevet

Hvis du vil at de skal ta hele foten, så er det fotpleie du vil ha.

Pedikyr er bare neglbehandling og lett fotmassasje. Ikke noe "høvling" av hard hud osv.

Gjest Daisy
Skrevet

Hvis du vil at de skal ta hele foten, så er det fotpleie du vil ha.

Pedikyr er bare neglbehandling og lett fotmassasje. Ikke noe "høvling" av hard hud osv.

Okei. Så da må jeg altså ta fotpleie... men da tar de ikke neglene? Hm... hvor mye koster det da, vet du det?

Skrevet

Okei. Så da må jeg altså ta fotpleie... men da tar de ikke neglene? Hm... hvor mye koster det da, vet du det?

Hei!

Jeg har vært på fotpleie flere ganger og da pleier de hele foten, også neglene. Det er kjempedeilig!!

mvh

Gjest Daisy
Skrevet

Hei!

Jeg har vært på fotpleie flere ganger og da pleier de hele foten, også neglene. Det er kjempedeilig!!

mvh

Hvor mye kostet det deg?

Gjorde du det i Oslo?

Skrevet

Hvor mye kostet det deg?

Gjorde du det i Oslo?

Jeg gjorde det i Bergen. Jeg synes ikke det var dyrt. 3-400 kroner. I allefall under 400. Det er en stund siden nå.... :-)

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg gjorde det i Bergen. Jeg synes ikke det var dyrt. 3-400 kroner. I allefall under 400. Det er en stund siden nå.... :-)

Takk for svar.

Å! En ting til: "holdt" det lenge?

Skrevet

Takk for svar.

Å! En ting til: "holdt" det lenge?

he,he vanskelig spørsmål.

Det var godt å få fjernet hard hud og slikt under bena. Det tok en stund før dette kom tilbake igjen, så jeg kan vel si at det varte en god stund i allefall. Jeg tror ikke jeg var igjen før året etter..

mvh

Gjest Daisy
Skrevet

he,he vanskelig spørsmål.

Det var godt å få fjernet hard hud og slikt under bena. Det tok en stund før dette kom tilbake igjen, så jeg kan vel si at det varte en god stund i allefall. Jeg tror ikke jeg var igjen før året etter..

mvh

Tusen takk :o)

Hva skulle jeg vel gjort uten DOL? *s*

Gjest Supershiney
Skrevet

sjekk f.eks www.neglakademiet.no der har de pedikyr og fotpleie. (har gått kurs der.)

Husker ikke helt prisene, men tipper rundt 400kr. Men da er det nok spa-behandling med full massasje osv. Og det bør du like godt koste på deg. Superdeilig! Da fjerner de hard hud også.

Gjest Daisy
Skrevet

sjekk f.eks www.neglakademiet.no der har de pedikyr og fotpleie. (har gått kurs der.)

Husker ikke helt prisene, men tipper rundt 400kr. Men da er det nok spa-behandling med full massasje osv. Og det bør du like godt koste på deg. Superdeilig! Da fjerner de hard hud også.

Tusen takk for det. Men du vet ikke om det ligger noe i litt mer gåavstand fra sentrum. Viken f.eks? Oslo city?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...