Gå til innhold

Godvilje og parkeringsetaten

Anbefalte innlegg

petter smart
Skrevet

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=236440

"- Hvis folk legger viljen til, skjønner de at det må være slik, mener fagleder Atle Rønning ved Trafikketaten i Oslo kommune. "

Snakk om å legge godvilje til. Hadde parkeringsetaten lagt til litt godvilje så ville de skjønt at det ikke er særlig praktisk å ringe hjem hver dag for å høre om det er dukket opp noen nye parkeringsforbud. Og hva mener de du skal gjøre dersom det er det? Reise hjem og flytte bilen?

En burde kunne få ettergitt boten dersom en kunne dokumentere at en har vært på ferie.

Det blir litt tragikomisk ironisk når parkeringsetaten snakker om å legge godviljen til.

Gjest Sniff
Skrevet

Å, ringer du virkelig ikke hjem til bil-passeren din hver dag for å sjekke at det ikke har kommet et nytt parkering-forbudt skilt der bilen din er parkert??

petter smart
Skrevet

Å, ringer du virkelig ikke hjem til bil-passeren din hver dag for å sjekke at det ikke har kommet et nytt parkering-forbudt skilt der bilen din er parkert??

Etter et par overgrep fra parkeringsetaten her jeg bor, så burde jeg kanskje det.

Her er det ikke snakk om verken å legge godvilje til eller å bruke sunn fornuft.

For å si det sånn, ser jeg en parkeringsvakt gå over veien så bremser ikke jeg.

Gjest Sniff
Skrevet

Etter et par overgrep fra parkeringsetaten her jeg bor, så burde jeg kanskje det.

Her er det ikke snakk om verken å legge godvilje til eller å bruke sunn fornuft.

For å si det sånn, ser jeg en parkeringsvakt gå over veien så bremser ikke jeg.

Nei, det er nok et risikoyrke, det der ;-)

Gjest Daisy
Skrevet

Helt latterlig!

Jeg var nervøs for bilen min da jeg forlot den alene i oslos gater i halvannen uke. Men heldigvis fikk ikke jeg noe bot!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...