petter smart Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=236440 "- Hvis folk legger viljen til, skjønner de at det må være slik, mener fagleder Atle Rønning ved Trafikketaten i Oslo kommune. " Snakk om å legge godvilje til. Hadde parkeringsetaten lagt til litt godvilje så ville de skjønt at det ikke er særlig praktisk å ringe hjem hver dag for å høre om det er dukket opp noen nye parkeringsforbud. Og hva mener de du skal gjøre dersom det er det? Reise hjem og flytte bilen? En burde kunne få ettergitt boten dersom en kunne dokumentere at en har vært på ferie. Det blir litt tragikomisk ironisk når parkeringsetaten snakker om å legge godviljen til. 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 Å, ringer du virkelig ikke hjem til bil-passeren din hver dag for å sjekke at det ikke har kommet et nytt parkering-forbudt skilt der bilen din er parkert?? 0 Siter
petter smart Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Skrevet 27. juli 2004 Å, ringer du virkelig ikke hjem til bil-passeren din hver dag for å sjekke at det ikke har kommet et nytt parkering-forbudt skilt der bilen din er parkert?? Etter et par overgrep fra parkeringsetaten her jeg bor, så burde jeg kanskje det. Her er det ikke snakk om verken å legge godvilje til eller å bruke sunn fornuft. For å si det sånn, ser jeg en parkeringsvakt gå over veien så bremser ikke jeg. 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 Etter et par overgrep fra parkeringsetaten her jeg bor, så burde jeg kanskje det. Her er det ikke snakk om verken å legge godvilje til eller å bruke sunn fornuft. For å si det sånn, ser jeg en parkeringsvakt gå over veien så bremser ikke jeg. Nei, det er nok et risikoyrke, det der ;-) 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 Helt latterlig! Jeg var nervøs for bilen min da jeg forlot den alene i oslos gater i halvannen uke. Men heldigvis fikk ikke jeg noe bot! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.