Gå til innhold

bikini

Anbefalte innlegg

Gjest bikiniendu
Skrevet

hva slags bikini har du og hvorfor?

fuji1365380447
Skrevet

Med halterneck for da får jeg fine pupper...

Gjest Big Mac
Skrevet

Sportsbh for den skjuler hårene på brystet.

Gjest papirtiger
Skrevet

Knallrød trekantbikinig. Fordi den ser bra ut selv om man er hvit ;)

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg har en sånn "bokser"-underdel fordi jeg synes jeg er blitt 3 kg for mye for trekantbikinien min :o(

Gjest Daisy
Skrevet

Med halterneck for da får jeg fine pupper...

Ja, halterneck har jeg og ;o)

Gjest Sniff
Skrevet

Jeg har en sånn "bokser"-underdel fordi jeg synes jeg er blitt 3 kg for mye for trekantbikinien min :o(

Jeg skjønner av innleggene her at jeg bør kjøpe meg en knallrød bikini med "boxer"-underdel og halterneck topp ;-)

Gjest flatbrysta
Skrevet

Ja, halterneck har jeg og ;o)

Hvordan ser halterneck ut ?

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg skjønner av innleggene her at jeg bør kjøpe meg en knallrød bikini med "boxer"-underdel og halterneck topp ;-)

Det er det beste ;o)

Selv om min er lyseblå.

Gjest Daisy
Skrevet

Hvordan ser halterneck ut ?

Det er sånn som knytes rundt nakken og ikke som en bh.

Min er forøvrig med brede stropper, ikke sånne tynne. (dersom det skulle være interessant *s*)

Gjest Supershiney
Skrevet

Jeg har en herreboxer-bikini, rett og slett fordi jeg ikke fant andre i min str. (jeg er str 46.) Har ingen ordentlig bikinioverdel heller. Bare en gammel, slitt bh. Tragisk.

Gjest arkitekt
Skrevet

Jeg har en herreboxer-bikini, rett og slett fordi jeg ikke fant andre i min str. (jeg er str 46.) Har ingen ordentlig bikinioverdel heller. Bare en gammel, slitt bh. Tragisk.

jeg har hipstertruse som underdel og pushup bh overdel..med blått mønstergreier. grunnen er at jeg likte den,og den ser sånn passe ok ut på meg også..

Skrevet

De to mest brukte er en gul som er hipsters og vanlig push-up overdel, men ser jo selvsagt helt feil ut når jeg ca alltid er likbleik.

Den andre er vanlig trekantbikini med tynne stropper. Den er stripete i veldig mange farger, mest rød og svart, men også grønn, blå og gul. Sterke farger. Trusa har sånn knyting på sidene (med dobbelknute under sløyfa selvfølgelig ;) ).

Skrevet

De to mest brukte er en gul som er hipsters og vanlig push-up overdel, men ser jo selvsagt helt feil ut når jeg ca alltid er likbleik.

Den andre er vanlig trekantbikini med tynne stropper. Den er stripete i veldig mange farger, mest rød og svart, men også grønn, blå og gul. Sterke farger. Trusa har sånn knyting på sidene (med dobbelknute under sløyfa selvfølgelig ;) ).

Glemte å si at ingen av de er brukt så langt i år, og jeg tviler sterkt på at de blir det.

Skrevet

Jeg har en turkis og hvit blomstrete sak med "vanlig" BH-overdel. Den har jeg fordi det var den eneste jeg fant som jeg fikk trøkt puppene inn i. :-/

Skrevet

Jeg har lilla string. Den var mye billigere enn bikini. *blakk*

Skrevet

Svart.

Hvorfor: Fordi jeg liker svart/sort, eller hva dere nå enn kaller det :)

Skrevet

Ellos har flere bikini-modeller i ganske store størrelser.

Se http://www.ellos.no/ og skriv inn bikini i søkefeltet (ikke gå inn på dame eller dame plus først). Da får du opp alle bikinier de har, og avhengig av modell og størrelse, så finner du noe i fx str 46.

Gjest den ekte noor
Skrevet

Lindex har og bikinier i store størrelser, men ma nmå desverre være tidlig ute,gjerne i mai...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...