Gjest bikiniendu Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 hva slags bikini har du og hvorfor? 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 Med halterneck for da får jeg fine pupper... 0 Siter
Gjest uten topp Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 G-streng, for jeg har så fin rumpe. 0 Siter
Gjest Big Mac Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 Sportsbh for den skjuler hårene på brystet. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 Knallrød trekantbikinig. Fordi den ser bra ut selv om man er hvit 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 Jeg har en sånn "bokser"-underdel fordi jeg synes jeg er blitt 3 kg for mye for trekantbikinien min ( 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 Med halterneck for da får jeg fine pupper... Ja, halterneck har jeg og ;o) 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 Jeg har en sånn "bokser"-underdel fordi jeg synes jeg er blitt 3 kg for mye for trekantbikinien min ( Jeg skjønner av innleggene her at jeg bør kjøpe meg en knallrød bikini med "boxer"-underdel og halterneck topp ;-) 0 Siter
Gjest flatbrysta Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 Ja, halterneck har jeg og ;o) Hvordan ser halterneck ut ? 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 Jeg skjønner av innleggene her at jeg bør kjøpe meg en knallrød bikini med "boxer"-underdel og halterneck topp ;-) Det er det beste ;o) Selv om min er lyseblå. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 Hvordan ser halterneck ut ? Det er sånn som knytes rundt nakken og ikke som en bh. Min er forøvrig med brede stropper, ikke sånne tynne. (dersom det skulle være interessant *s*) 0 Siter
Gjest Supershiney Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 Jeg har en herreboxer-bikini, rett og slett fordi jeg ikke fant andre i min str. (jeg er str 46.) Har ingen ordentlig bikinioverdel heller. Bare en gammel, slitt bh. Tragisk. 0 Siter
Gjest arkitekt Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 Jeg har en herreboxer-bikini, rett og slett fordi jeg ikke fant andre i min str. (jeg er str 46.) Har ingen ordentlig bikinioverdel heller. Bare en gammel, slitt bh. Tragisk. jeg har hipstertruse som underdel og pushup bh overdel..med blått mønstergreier. grunnen er at jeg likte den,og den ser sånn passe ok ut på meg også.. 0 Siter
Åsemor Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 De to mest brukte er en gul som er hipsters og vanlig push-up overdel, men ser jo selvsagt helt feil ut når jeg ca alltid er likbleik. Den andre er vanlig trekantbikini med tynne stropper. Den er stripete i veldig mange farger, mest rød og svart, men også grønn, blå og gul. Sterke farger. Trusa har sånn knyting på sidene (med dobbelknute under sløyfa selvfølgelig ). 0 Siter
Åsemor Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 De to mest brukte er en gul som er hipsters og vanlig push-up overdel, men ser jo selvsagt helt feil ut når jeg ca alltid er likbleik. Den andre er vanlig trekantbikini med tynne stropper. Den er stripete i veldig mange farger, mest rød og svart, men også grønn, blå og gul. Sterke farger. Trusa har sånn knyting på sidene (med dobbelknute under sløyfa selvfølgelig ). Glemte å si at ingen av de er brukt så langt i år, og jeg tviler sterkt på at de blir det. 0 Siter
nanna Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 Jeg har en turkis og hvit blomstrete sak med "vanlig" BH-overdel. Den har jeg fordi det var den eneste jeg fant som jeg fikk trøkt puppene inn i. :-/ 0 Siter
Amiga Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 Jeg har lilla string. Den var mye billigere enn bikini. *blakk* 0 Siter
shandy Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 Svart. Hvorfor: Fordi jeg liker svart/sort, eller hva dere nå enn kaller det 0 Siter
Gemini Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 Jeg har en herreboxer-bikini, rett og slett fordi jeg ikke fant andre i min str. (jeg er str 46.) Har ingen ordentlig bikinioverdel heller. Bare en gammel, slitt bh. Tragisk. Ellos har flere bikini-modeller i ganske store størrelser. Se http://www.ellos.no/ og skriv inn bikini i søkefeltet (ikke gå inn på dame eller dame plus først). Da får du opp alle bikinier de har, og avhengig av modell og størrelse, så finner du noe i fx str 46. 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 Jeg har en herreboxer-bikini, rett og slett fordi jeg ikke fant andre i min str. (jeg er str 46.) Har ingen ordentlig bikinioverdel heller. Bare en gammel, slitt bh. Tragisk. Lindex har og bikinier i store størrelser, men ma nmå desverre være tidlig ute,gjerne i mai... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.