Gå til innhold

The Apprentice

Anbefalte innlegg

Gjest Opplysningen 1880
Skrevet

Visste du at Bill (Rancic) ble vinneren av The Apprentice som går på TVN?

Vel, nå vet du det! :-)

Gjest papirtiger
Skrevet

Så utrolig teit du er. Men jeg ser ikke på serien :)

petter smart
Skrevet

Selvfølgelig visste jeg det, selv om jeg faktisk har sett noen av episodene og synes det er spennende likevel.

Sjekker alltid opp vinnerne av reality serier fra USA.

Men det er utrolig barnslig å ødelegge moroa for de som ikke ville vite det.

Men enkelte folk er tydeligvis ikke helt friske i hodet. Synd slike personer har tilgang til internett.

Skrevet

Hadde jeg fulgt med serien så hadde jeg kanskje blitt sur på deg for at du ikke advarer i overskriften.

Gjest mæmi
Skrevet

Kan tenke meg at du kanskje er hun der med IQ på 76 som har pleid å operere her inne og andre fora.

Skrevet

Forbanna tulling. Her sitter jeg og trykker meg nedover på alle innleggene og detter tilfeldigvis over dette... Også jeg som bevisst har unngått akkurat den informasjonen, måtte si flere ganger til venninna mi i dag at hun ikke skulle si det.

Vel, du klarte iallefall å ødelegge moroa for meg. Får bare håpe jeg har glemt det igjen om noen dager.

Gjest Big Mac
Skrevet

Forbanna tulling. Her sitter jeg og trykker meg nedover på alle innleggene og detter tilfeldigvis over dette... Også jeg som bevisst har unngått akkurat den informasjonen, måtte si flere ganger til venninna mi i dag at hun ikke skulle si det.

Vel, du klarte iallefall å ødelegge moroa for meg. Får bare håpe jeg har glemt det igjen om noen dager.

Dette er et glimrende eksempel på hvorfor man ikke skal bytte tittel på en tråd.

Jeg har unngått apprentice-tråden for ikke å se hvem som vant, men måtte selvsagt sjekke hvilken tråd du svarte på. :-(

Skrevet

Dette er et glimrende eksempel på hvorfor man ikke skal bytte tittel på en tråd.

Jeg har unngått apprentice-tråden for ikke å se hvem som vant, men måtte selvsagt sjekke hvilken tråd du svarte på. :-(

Hvorfor leste du ikke bare innlegget mitt istedet?

Skrevet

Jeg skjønner selvfølgelig nå at du godt kan ha lest innlegget mitt først, det går litt kjapt i dag.

Og jeg er helt enig i at man ikke skal bytte tittel på innlegg, så jeg burde bare lagt "møkkaidiot" til i tittelfeltet, ikke fjernet "the apprentice".

Gjest Big Mac
Skrevet

Jeg skjønner selvfølgelig nå at du godt kan ha lest innlegget mitt først, det går litt kjapt i dag.

Og jeg er helt enig i at man ikke skal bytte tittel på innlegg, så jeg burde bare lagt "møkkaidiot" til i tittelfeltet, ikke fjernet "the apprentice".

Nåja, så "big deal" var det nå ikke. Jeg fatter ikke poenget med å annonsere vinneren i disse amerikanske showene på DOL. Det er tross alt måneder og år siden de ble spilt inn, så det er enkelt for enhver som ønsker å kikke på resultatet å finne dette på nettet. Så kan vi andre få ha spenningen i fred.

Skrevet

Nåja, så "big deal" var det nå ikke. Jeg fatter ikke poenget med å annonsere vinneren i disse amerikanske showene på DOL. Det er tross alt måneder og år siden de ble spilt inn, så det er enkelt for enhver som ønsker å kikke på resultatet å finne dette på nettet. Så kan vi andre få ha spenningen i fred.

Nettopp. Og som du skjønner syns jeg det samme, og var aldri meningen at jeg skulle være skyld i at du skulle få vite det som jeg ble så forbanna over å få vite.

Gjest Big Mac
Skrevet

Nettopp. Og som du skjønner syns jeg det samme, og var aldri meningen at jeg skulle være skyld i at du skulle få vite det som jeg ble så forbanna over å få vite.

Skjønte det, og såå tragisk var det heldigvis ikke. :)

Skrevet

Skjønte det, og såå tragisk var det heldigvis ikke. :)

Neida, så tragisk er det ikke. Og jeg har allerede glemt det. Enda godt jeg er dårlig på navn.

Gjest uten signatur
Skrevet

Men Åsemor sa jo ikke noe om hvem som vant!

Gjest Big Mac
Skrevet

Men Åsemor sa jo ikke noe om hvem som vant!

Neida, men jeg lurte sånn på i hvilken sammenheng hun kallte noen Møkkaidiot, så jeg trykte like godt på "se tråd". Og så var det akkurat den tråden jeg hadde prøvd å unngå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...