Gå til innhold

Hva med gay or strait?

Anbefalte innlegg

Gjest blame
Skrevet

Hvis du virkelig vil vite det, kan jeg godt fortelle deg det.. :-)

Gjest Daisy
Skrevet

Hvis du virkelig vil vite det, kan jeg godt fortelle deg det.. :-)

Gjerne. Får ikke sett siste episode likevel. Men advar i overskriften, da. Så ødelegger vi ikke for andre...

Og er Banks homofil?

Gjest blame
Skrevet

Gjerne. Får ikke sett siste episode likevel. Men advar i overskriften, da. Så ødelegger vi ikke for andre...

Og er Banks homofil?

Hun valgte Sharif.

Og han er den siste homsen som er igjen der, så hun valgte feil til tross for ganske god odds.

Banks gikk vel ut sist, og han var homse, ja..

Gjest Daisy
Skrevet

Hun valgte Sharif.

Og han er den siste homsen som er igjen der, så hun valgte feil til tross for ganske god odds.

Banks gikk vel ut sist, og han var homse, ja..

Men Banks gikk ikke ut forrige gang? Det er tre igjen nå - Sharif, Banks og han andre. Da var det bare han andre som var hetero da?

Jeg likte jo Banks så godt... jaja...

Gjest blame
Skrevet

Men Banks gikk ikke ut forrige gang? Det er tre igjen nå - Sharif, Banks og han andre. Da var det bare han andre som var hetero da?

Jeg likte jo Banks så godt... jaja...

Da er det jeg som har rotet da.. de er tre igjen nå, og det er bare Sharif som er homse.. Sorry :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...