Gjest blame Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 Hvis du virkelig vil vite det, kan jeg godt fortelle deg det.. :-) 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Hvis du virkelig vil vite det, kan jeg godt fortelle deg det.. :-) Gjerne. Får ikke sett siste episode likevel. Men advar i overskriften, da. Så ødelegger vi ikke for andre... Og er Banks homofil? 0 Siter
Gjest blame Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Gjerne. Får ikke sett siste episode likevel. Men advar i overskriften, da. Så ødelegger vi ikke for andre... Og er Banks homofil? Hun valgte Sharif. Og han er den siste homsen som er igjen der, så hun valgte feil til tross for ganske god odds. Banks gikk vel ut sist, og han var homse, ja.. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Hun valgte Sharif. Og han er den siste homsen som er igjen der, så hun valgte feil til tross for ganske god odds. Banks gikk vel ut sist, og han var homse, ja.. Men Banks gikk ikke ut forrige gang? Det er tre igjen nå - Sharif, Banks og han andre. Da var det bare han andre som var hetero da? Jeg likte jo Banks så godt... jaja... 0 Siter
Gjest blame Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Men Banks gikk ikke ut forrige gang? Det er tre igjen nå - Sharif, Banks og han andre. Da var det bare han andre som var hetero da? Jeg likte jo Banks så godt... jaja... Da er det jeg som har rotet da.. de er tre igjen nå, og det er bare Sharif som er homse.. Sorry 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.