Gå til innhold

Vakreste utseendet i verden

Anbefalte innlegg

Gjest bra forbilde
Skrevet

Bra det er noen med litt former. Et godt forbilde.

Skrevet

Nei da det går ikke an,du ser feil.Jeg er myyyye penere;o)

Gjest smaken er som baken
Skrevet

Så rart hvor forskjellig smaken kan være. Jeg synes også hun er pen, men ikke noe særlig utenom det vanlige. Jeg har ikke sett henne i virkeligheten, da, men på noen av disse bildene var hun ingenting, synes jeg.

Skrevet

..liker også at hun ikke ser ut som et skrapa beinrangel. JEG skjønner ikke de som liker fotomodeller - som liksom skal være "verdens vakreste"

Skrevet

Jeg har sett mange vakrere enn henne.

Syns hun ser helt vanlig ut, jeg.

Men smaken er jo forskjellig, da :)

Gjest ikke beinrangel
Skrevet

Jeg er også kjempesøøøøt med kort-kort hår og stilig lugg:)

Også litt å ta i (og mye å være gla' i)

Skrevet

Demi Moore, Helena Christensen og Linda Evangelista er penere. Liv Tyler er ganske alminnelig.

Gjest batteri
Skrevet

synes heller ikke hun er verdens vakreste..hun er vanvittig pen,men på noen av bildene ikke fullt så pen..uanset har jeg sett maaange penere enn henne.

Skrevet

Er hun så spesiell, da? Helt ordinær, syns nå jeg.

Skrevet

Jeg har sett et par bilder av henne usminket, og da ser hun ikke spesielt vakker ut.

Personlig synes jeg hun har et normalt pent og sjarmerende utseende, men uten at det er noe der som gjør henne så spesiell.

Men at hun kan sminkes opp til å ta seg særdeles godt ut på en del bilder er jeg ikke uenig i.

Dog gjelder det for svært mange andre også.

Gjest Tena L.
Skrevet

Du har rett i at brunetter er de vakretste -- men kvinnen du har i tankene, er ikke den vakreste. Det er en annen :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...