Gå til innhold

Ikke se så sint ut!

Anbefalte innlegg

Gjest ser bare sånn ut
Skrevet

Når jeg er alvorlig ser jeg kanskje sint eller trist ut, det kan jeg desverre ikke noe for. Innimellom hender det at jeg glemmer å smile hele tiden, og da får jeg gjerne kommentarer om at jeg ser sint/trist ut.

Grrrrrrrrrr.... hvorfor må folk gå ut fra at man er sint bare fordi man ikke smiler. Jeg er så lei av kommentarer fra til dels fremmede mennesker.

Gjest ser også bare sånn ut....
Skrevet

Åh, så enig jeg er med deg:)

Jeg har ofte et "falleferdig" ansikt (ser det når jeg møter meg selv i speilet), i tillegg har jeg problemer med litt skjæring av grimaser p.g.a. medisin, d.v.s. at jeg strammer leppene og kniper sammen øyner. Jeg klarer ikke å gjøre noe med dette uten at jeg tenker på det hele tiden, og det kan jeg jo ikke....

Jeg som har det slik tenker selv at jeg ikke må dømme mennesker på grunnlag av ansiktsfolder.

Gjest alive&kicking
Skrevet

Den kommentaren får jeg også ofte. Jeg er like lei den. Så neste gang jeg får en slik kommentar kommer jeg til å svare "hvorfor er du så frekk?" Eller "regner med at du sier dette fordi du vil se mitt sjarmerende glis".

Gjest Mr Papp
Skrevet

At man er stille om morgenen betyr nødvendigvis heller ikke at man er morgengretten.

Skrevet

Jeg har faktisk heller opplevd det motsatte, fordi jeg smiler mye så har jeg fått kommentarer på at jeg smiler for mye, og hvorfor iallverden jeg gjør det...

Har funnet ut at noen mennesker bare er merkelige og må kommentere de merkeligste ting.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...