morinor Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 Jeg begynner å bli lei av vanlig grill og vurderer å kjøpe meg en gassgrill. Disse finnes jo i en rekke utgaver og prisklasser. Er det noen som vil anbefale en gassgrill de har vært fornøyd med, evt. advare mot en de ikke har vært fornøyd med? Har ikke noen absolutt prisgrense, men har tenkt å legge meg i prisleiet under 2500 kr. 0 Siter
Gjest alive&kicking Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 Vi har kjøpt en Landmann gassgrill. Superbra, men den griller maten FORT. Så du må passe på at den ikke blir svart faktisk. Middag på en to tre. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 Plantasjen i Moss - 990,- m/koke-element på siden. Mer enn bra nok, tilfredsstiller selv de mest ihuga camping-harryene. 0 Siter
Gemini Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 Vi har også en Landmann gassgrill, med tre bluss. Og med lokk. Ga 1990 for den på Price (en butikk i Drammens-området). Den har vært annonsert for alt mellom kr 1990 og 2500 i år. Vi er godt fornøyd med den! :-) Se http://www.landmann.se/kampanj.php - der står de norske forhandlerne listet opp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.