Gå til innhold

Morsomme bryllupshistorier

Anbefalte innlegg

Gjest ikkenicknå
Skrevet

Noen som har historier om morsomme, uventede ting som har hendt i bryllup? Den eneste jeg har er fra mitt eget. Broren min entret scenen sammen med bandet som spilte, fant frem gitaren og dro i gang Prima Vera's "Drammen" til ære for den nye svogeren som var fra Drammen. (... Jeg hadd' ei jente som venta på meg, jeg hadde tenkt å få a' på veg. Hu bare lo og trøkte meg vekk, hun ville heller ha en pottetsekk enn en mann fra Drammen, Drammen, Drammen...)

Noen gamle tanter satt og gapte og var lettere forferdet mens resten av selskapet, særlig brudeparet, lo så tårene rant.

Skrevet

Morsomt ble det vel mest i ettertid, men..

Et vennepar av meg var i et bryllup for noen år siden. Brura ble så beruset at hun utpå natta fant det for godt å bade i byparkens fontene/vanndam - med brudekjolen og det hele... *s*

Gjest Daisy
Skrevet

Et vennepar av meg var i et bryllup for noen år siden. Brura ble så beruset at hun utpå natta fant det for godt å bade i byparkens fontene/vanndam - med brudekjolen og det hele... *s*

Lite classy...

Gjest grøss
Skrevet

Utrolig harry !

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...