Gå til innhold

Er du en husmor?

Anbefalte innlegg

Gjest signe signatur
Skrevet

Hvis du kan gi meg svar på disse spørsmålene, så er vel du en ekte husmor :0)

Hvordan oppbevare champinjong slik at den holder seg godt og lenge?

Hvordan oppbev

Curry-paste salat (ala potetsalat) som inneholder 6 g fett og 130 kcal pr 100 g, er det en sunn eller usunn salat?

Hvordan fjerne tåfis?

Skrevet

Så man kan ikke være en ekte husmor uten å kunne dette?

Gjest signe signatur
Skrevet

Så man kan ikke være en ekte husmor uten å kunne dette?

Ut fra svaret ditt å dømme har du tilbragt en del tid på dol (lært "tonen" her inne) :0)

Gjest javeldå
Skrevet

Ut fra svaret ditt å dømme har du tilbragt en del tid på dol (lært "tonen" her inne) :0)

Og ut fra ditt svar til Lurveline forstår en at også du har tilbrakt en del tid på DOL.

Gjest Signe Signatur
Skrevet

Og ut fra ditt svar til Lurveline forstår en at også du har tilbrakt en del tid på DOL.

Det har jeg :0)

Skrevet

1. Aner ikke, men jeg hadde kjøpt sjampinjong i forrige uke som jeg ikke ble å bruke. Puttet dem i fryseren, men aner ikke om de tåler det

2. Ha dem i kjøleskapet

3. Vet ikke, men den er i hvert fall ganske mager.

4. Vaske føttene? :)

Skrevet

Det har jeg :0)

Det har ikke jeg.Kun de siste 3-4 mnd.

Ikke konstant i 3-4 mnd selvfølgelig.

Jeg kan ingenting av det du spør om jeg,men jeg er da en ekte husmor forde?

Jeg synes i allefall det;o)

Gjest signe signatur
Skrevet

1. Aner ikke, men jeg hadde kjøpt sjampinjong i forrige uke som jeg ikke ble å bruke. Puttet dem i fryseren, men aner ikke om de tåler det

2. Ha dem i kjøleskapet

3. Vet ikke, men den er i hvert fall ganske mager.

4. Vaske føttene? :)

Vaske føttene... :0) I do, men det er ikke mye hjelp i når tærne blir infisert av bad-taste-lukt (bokstavlig talt) når jeg skviser de inn i skoa.

Skrevet

Jeg er en rotekopp. Ikke husmortypen..

Tørt, mørkt og kaldt?

Hvordan oppbev

Kjøleskap?

Curry-paste salat (ala potetsalat) som inneholder 6 g fett og 130 kcal pr 100 g, er det en sunn eller usunn salat?

Den er ikke så verst mager i alle fall. Sikkert en del raske karbohydrater om det er kokte poteter i den, men.

Hvordan fjerne tåfis?

Produkter med aluminium som kjøpes på apotek. Luft føttene når du kan. Gå barbeint eller i sandaler. Ha flere par som du bytter på med.

Søk i kvasir på "tåfis og kjerringråd" kanskje får du noen bra tips!

Gjest Daisy
Skrevet

Champignon bør oppbevares tørt og mørkt.

Men jeg er ingen husmor ;o)

Gjest Big Mac
Skrevet

Sjampinjong: Mørkt, luftig og kjølig, gjerne i en papirpose.Ikke skyll dem først!

Sitron: Under 10 grader, ellers får de stygge flekker. Det er også mulig å fryse sitronkjøttet.

Potetsalat: Potetsalat eller annen majonesbasert salat er som regel fet, og ikke så veldig sunn. Dette hørtes ut som en lett-variant, men den er fortsatt ganske fet.

Tåfis: Du kan strø natron i skoene, og la de stå over natten. Ellers finnes det også sprayer du kan kjøpe. Tåfislukt tiltrekker mygg!

Gjør dette meg til en ekte husmor?

Skrevet

Shampignon - i papirpose - tørt og mørkt...de holder ikke så LENGE da...

Sitron - i døra på kjelskapet

Salaten er grei den.

Bomullssokker!

Skrevet

Jeg er en rotekopp. Ikke husmortypen..

Tørt, mørkt og kaldt?

Hvordan oppbev

Kjøleskap?

Den er ikke så verst mager i alle fall. Sikkert en del raske karbohydrater om det er kokte poteter i den, men.

Hvordan fjerne tåfis?

Produkter med aluminium som kjøpes på apotek. Luft føttene når du kan. Gå barbeint eller i sandaler. Ha flere par som du bytter på med.

Søk i kvasir på "tåfis og kjerringråd" kanskje får du noen bra tips!

barbeint i sandaler blir det IALLEFALL lukt av! - iosj

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...