Gå til innhold

solarium vs sol ute og hudkreft

Anbefalte innlegg

tommy's tiger
Skrevet

Det sies jo ofte at solarium øker faren for hudkreft, men det faren øker vel også av å sole seg utendørs?

Hvis det er lite sol som i år, og man da istedenfor tar noen timer i solarium er risikoen for hudkreft større enn om man hadde solt seg ute? Utendørs bruker man jo riktignok solkrem som beskytter litt da.

Noen som har peiling?

Gjest den ekte noor
Skrevet

Takk:) Men litt usikker å hvor objektiv en uttalelse fra en solariumskjede er. Men det var mye interresaant der!

Har hørt at man ikke skal ta mere enn 17-20 timer i solarium i året fra en annen solkjede:)

Gjest Daisy
Skrevet

Takk:) Men litt usikker å hvor objektiv en uttalelse fra en solariumskjede er. Men det var mye interresaant der!

De har vel uannsett ikke lov å skrive noe som er feil.

tommy's tiger
Skrevet

Har hørt at man ikke skal ta mere enn 17-20 timer i solarium i året fra en annen solkjede:)

Ok, det tilsvarer vel maaange timer på stranda, så det er vel ingen fare tenker jeg med det lille jeg tar av solarium. Håper jeg.. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...