Gå til innhold

Hva har du mest lyst til?

Anbefalte innlegg

Gjest Daisy
Skrevet

Akkurat NÅ?

Jeg har lyst til å ligge på stranden å sole meg.

Eller dra på den pedikyren min ;o)

tommy's tiger
Skrevet

Ligge å sole meg naken med kjæresten på hytta og så bade nakne og bare leke og kose oss sammen...

Gjest den ekte noor
Skrevet

Har mest lyst til å bli millionær akkurat nå, slik at jeg kunne ha latet meg på Trinidad og Tobago i stedet:)

Gjest Daisy
Skrevet

Sex hadde heller ikke vært så dumt.

Eller å bli millionær.

Skrevet

Ligger ute og sole meg mens jeg har en iskald cola i den ene hånden og telefonrøret i den andre.Og da prater jeg med Norsk tipping som forteller meg at jeg har vunnet ca 15 millioner

Gjest Daisy
Skrevet

Ligger ute og sole meg mens jeg har en iskald cola i den ene hånden og telefonrøret i den andre.Og da prater jeg med Norsk tipping som forteller meg at jeg har vunnet ca 15 millioner

Ja, der har du drømmescenarioet! Mens jeg har sex da, selvsagt *s*

Gjest meeeeeeeeeeg
Skrevet

Ligge å sole meg naken med kjæresten på hytta og så bade nakne og bare leke og kose oss sammen...

være i syden på ett bra diskotek,ligge i sola i 25 varmegrader å spise jordbær,sex,være ute på sjøen med rask båt i strålende vær,vinne maaasse penger...eller rett og slett pakke kofferten med det samme og reise langt vekk en plass..helst til varmere strøk.ååååååååå det frister!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...