Gjest Daisy Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 Akkurat NÅ? Jeg har lyst til å ligge på stranden å sole meg. Eller dra på den pedikyren min ;o) 0 Siter
tommy's tiger Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 Ligge å sole meg naken med kjæresten på hytta og så bade nakne og bare leke og kose oss sammen... 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 Har mest lyst til å bli millionær akkurat nå, slik at jeg kunne ha latet meg på Trinidad og Tobago i stedet:) 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 Sex hadde heller ikke vært så dumt. Eller å bli millionær. 0 Siter
astridny Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 Ligger ute og sole meg mens jeg har en iskald cola i den ene hånden og telefonrøret i den andre.Og da prater jeg med Norsk tipping som forteller meg at jeg har vunnet ca 15 millioner 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 Ligger ute og sole meg mens jeg har en iskald cola i den ene hånden og telefonrøret i den andre.Og da prater jeg med Norsk tipping som forteller meg at jeg har vunnet ca 15 millioner Ja, der har du drømmescenarioet! Mens jeg har sex da, selvsagt *s* 0 Siter
Gjest meeeeeeeeeeg Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Ligge å sole meg naken med kjæresten på hytta og så bade nakne og bare leke og kose oss sammen... være i syden på ett bra diskotek,ligge i sola i 25 varmegrader å spise jordbær,sex,være ute på sjøen med rask båt i strålende vær,vinne maaasse penger...eller rett og slett pakke kofferten med det samme og reise langt vekk en plass..helst til varmere strøk.ååååååååå det frister!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.