Gå til innhold

Din første fyllesyke

Anbefalte innlegg

Gjest Daisy
Skrevet

Hvordan var den?

Jeg fikk mensen, kjørte 3 timer i bil til barneselskap med kaker, pølser og potetmos.

Kjeder meg, ja.

Gjest Grumpy
Skrevet

Litt eksklusiv faktisk. Var på sommerskole i England, helgetur til Paris og ble dritfull på båten over (gærningene solgte sprit til oss 15-åringene - no problem). Spydde som en gris på bussen og måtte finne en benk under Eiffeltårnet i stedet for å bli med resten opp i toppen :) Mimre mimre...

Skrevet

Var 15, tror jeg. Ble dritings på hjemmebrendt, appelsinjuice og san fransisco mix. Ble hjulpet hjem, oppdaget av foreldrene mine, som gliste stygt til meg dagen etter, i min noe reduserte tilstand.

"..........................."

Skrevet

Glemmer aldri middagen den dagen. Karbonader og poteter og bare stekefett til. Det var tørt, spesielt i den formen jeg var. Heldigvis ble fyllesyke et ukjent fenomen etterhvert.

Snorkfrøken
Skrevet

Jeg var 7 år (!!)

Mamma hadd fått sånne sjokoladeflasker med likør inni i morsdagsgave. Jeg forsynte meg grovt, ble full, gikk å la meg. Senere kom en venninne å ville ha meg med ut å gå på skøyter, men da var jeg fyllesyk....

Slå den!

;o)

Skrevet

Hmm, var på en tilsetning for ungsommer. Drakk martini bianco og sitronbrus. Kom hjem, mor i stua ikke særlig blid..

Dagen etter kasta jeg opp som en gris! Og mamma disket til med full frokost, egg, loff, pålegg... Jeg spiste VELDIG lite...

(har aldri smakt martini siden.)

Gjest Min første og eneste gang som full!
Skrevet

Jeg var vel 16-17 år. På hjemme-alene-fest. Full på HB og brus! Det var skikkelig ekkelt! Helt klar i hodet, men ingenting av det som kom ut var klart! Bare babbel fra ende til annen! Dagen etter var jeg ikke så dårlig, men hadde sinnsykt vondt i foten...Klarte ikke trå på den i det hele tatt!

Gjest Daisy
Skrevet

Litt eksklusiv faktisk. Var på sommerskole i England, helgetur til Paris og ble dritfull på båten over (gærningene solgte sprit til oss 15-åringene - no problem). Spydde som en gris på bussen og måtte finne en benk under Eiffeltårnet i stedet for å bli med resten opp i toppen :) Mimre mimre...

Gjør det med stil ;o)

Gjest Daisy
Skrevet

Var 15, tror jeg. Ble dritings på hjemmebrendt, appelsinjuice og san fransisco mix. Ble hjulpet hjem, oppdaget av foreldrene mine, som gliste stygt til meg dagen etter, i min noe reduserte tilstand.

"..........................."

Du slapp heldig unna :P

Jenter får kjeft mens gutter får glis.

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg var 7 år (!!)

Mamma hadd fått sånne sjokoladeflasker med likør inni i morsdagsgave. Jeg forsynte meg grovt, ble full, gikk å la meg. Senere kom en venninne å ville ha meg med ut å gå på skøyter, men da var jeg fyllesyk....

Slå den!

;o)

Ha, ha! Blir man full av de?

Skal kanskje ikke så mye til for en 7-åring.

----------

Fortsatt sjokkert.

Likte du virkelig de?

Gjest Grumpy
Skrevet

Gjør det med stil ;o)

Nå ja...stilige omgivelser men resten var det ikke mye stil over :) Jeg har forresten høydeskrekk også så det var forsåvidt greit at jeg måtte holde meg på bakken...

Snorkfrøken
Skrevet

Ha, ha! Blir man full av de?

Skal kanskje ikke så mye til for en 7-åring.

----------

Fortsatt sjokkert.

Likte du virkelig de?

Jepp, ble full.Skulle vist ikke mye til.

Ja, jeg likte det, og synes fortsatt det er kjempegodt!

Skrevet

Du slapp heldig unna :P

Jenter får kjeft mens gutter får glis.

Nåja. Det var nå bare den første gangen at reaksjonen var glis - neste gang var det ikke særlig populært :-)

"........................."

Gjest camilla`n
Skrevet

fikk jeg etter å ha drikke ukentlig i 3 år...

Gjest Daisy
Skrevet

Gammel var du da?

Gikk vel i 8.klasse. Er man ikke 14 da?

Drakk ikke noe særlig mer før jeg var 16 - 17 igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...