Gå til innhold

Drikke nok, tisse om natta

Anbefalte innlegg

Gjest drikker og drikker
Skrevet

Jeg er en sånn person som sjelden er tørst, derfor drikker jeg ofte for lite slik at jeg blir slapp og sliten.

Nå i det siste har jeg prøvd å bevisst drikke mer sånn at jeg skal være litt mer ”opplagt”. Problemet da er at jeg alltid må opp og tisse om natta, eller veldig tidlig på morgenen. Dette er jo litt kjedelig og upraktisk da.

Hvor mye bør en drikke i løpet av dagen, trener litt av og til så da trengs vel litt mer. Og er det vanlig å måtte tiss om natta.

Jeg er ellers ei frisk jente på 28 år. Spiller det noen rolle når på døgnet man drikker, dvs kan jeg drikke det meste før 4 på ettermiddagen for eksempel, eller blir ikke det ”bra nok”?

Gjest papirtiger
Skrevet

Du burde i hvert fall drikke 2 liter væske hver dag, og 1.5 av de 2 bør være vann.

Jeg ville ikke drukket noe særlig etter klokken 8. Og for å berolige deg litt, kroppen blir vant til å nok væske etterhvert, og da trenger du ikke å tisse så ofte lenger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...