Gjest jijiji Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 Igår kveld da jeg jobbet på bensinstasjonen skjedde det noe veldig kult. Jeg hadde jobbet natt og skulle gå av på dagen kl.7. Det var en stund til han som skulle avløse meg kom. En ung sykepleier kommer og skal ha kaffe. Hun gjespet som bare det. Så kommer hun med kaffekoppen og kjøper en sjokolade. Kaffen koster kr.12,- og sjokoladen kr.11,- Hun gav meg en 200- lapp. Jeg var så trøtt at jeg måtte legge samme 12+11. Hu så det og jeg ble flau og utbrøt "Hjernen min jobber ikke så tidlig". Og dermed startet hu å le og lo seg i hjel. Jeg lo med. Det var så deilig å se at jeg kan få folk til å le. 0 Siter
Gjest jijiji Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 Lo hun seg i hjel? Uffda... Hehehehe. Mer det at situasjonen var så komisk. 0 Siter
Freya Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 Hehehehe. Mer det at situasjonen var så komisk. Hjernen fungerer ikke akkurat på høygir på slutten av nattevakta, nei... 0 Siter
Gjest jijijijjij Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 Hjernen fungerer ikke akkurat på høygir på slutten av nattevakta, nei... Hehehehe. Når man ikke klarer å legge sammen 12+11, da er det ille ja. 0 Siter
Freya Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 Hehehehe. Når man ikke klarer å legge sammen 12+11, da er det ille ja. De enkleste regnestykker blir nesten uoverkommelige når klokka nærmer seg 4-5-6.... 0 Siter
Gjest jijijijjij Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 De enkleste regnestykker blir nesten uoverkommelige når klokka nærmer seg 4-5-6.... Hehehehe Snakker du av erfaring eller? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.