Gå til innhold

Dette var gøy!

Anbefalte innlegg

Gjest jijiji
Skrevet

Igår kveld da jeg jobbet på bensinstasjonen skjedde det noe veldig kult. Jeg hadde jobbet natt og skulle gå av på dagen kl.7. Det var en stund til han som skulle avløse meg kom.

En ung sykepleier kommer og skal ha kaffe. Hun gjespet som bare det. Så kommer hun med kaffekoppen og kjøper en sjokolade. Kaffen koster kr.12,- og sjokoladen kr.11,- Hun gav meg en 200- lapp. Jeg var så trøtt at jeg måtte legge samme 12+11. Hu så det og jeg ble flau og utbrøt "Hjernen min jobber ikke så tidlig". Og dermed startet hu å le og lo seg i hjel. Jeg lo med.

Det var så deilig å se at jeg kan få folk til å le.

Gjest jijiji
Skrevet

Lo hun seg i hjel?

Uffda...

Hehehehe.

Mer det at situasjonen var så komisk.

Skrevet

Hehehehe.

Mer det at situasjonen var så komisk.

Hjernen fungerer ikke akkurat på høygir på slutten av nattevakta, nei... ;)

Gjest jijijijjij
Skrevet

Hjernen fungerer ikke akkurat på høygir på slutten av nattevakta, nei... ;)

Hehehehe. Når man ikke klarer å legge sammen 12+11, da er det ille ja.

Skrevet

Hehehehe. Når man ikke klarer å legge sammen 12+11, da er det ille ja.

De enkleste regnestykker blir nesten uoverkommelige når klokka nærmer seg 4-5-6....

Gjest jijijijjij
Skrevet

De enkleste regnestykker blir nesten uoverkommelige når klokka nærmer seg 4-5-6....

Hehehehe

Snakker du av erfaring eller?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...