Gå til innhold

Så deilig!

Anbefalte innlegg

Gjest hcgjkd
Skrevet

Nå føler jeg meg så glad. Skikkelig glad. Nå stemmer det meste for meg. Jeg har fått en skikkelig bra figur, klærne passer og jeg ser slett ikke verst ut heller.

Slik var det ikke før. Ifjor veide jeg 77 kg,nå veier jeg 69 kg. Dette kom etter at jeg endret betraktelig på kostholdet mitt. All mineralvann, storfekjøtt og diverse drikker ble kuttet ut. All youghurt, litago, cola er borte. Spiser kun kylling. Trener mye.

Jeg merket på klærne at jeg har blitt slankere. Når jeg i tillegg har klipt meg kort ser jeg tøff ut. Slik var det ikke før. Jeg var lubben og rund. Nå er jeg mye mer avlang i fjeset mitt.

Deilig!!!

Føler meg så attraktiv selv om jeg er sjenert!

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

16

• BettyBlue

2

• Babette

2

• Lurveline

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Spiseforstyrret
Skrevet

Høres jo fint ut, men pass på at du ikke blir sykelig besatt av denne dietten. Det kan lett gå til hodet på deg og du blir skikkelig sær og asosial.

Gjest hcgjkd
Skrevet

Gratulerer!

Men...spiser du kun kylling?

Altså, hvis jeg skal spise kjøtt så blir det kylling.

Gjest hcgjkd
Skrevet

Høres jo fint ut, men pass på at du ikke blir sykelig besatt av denne dietten. Det kan lett gå til hodet på deg og du blir skikkelig sær og asosial.

For å si det på en annen måte, jeg har lagt om kostholdet og går ikke på diett. Jeg spiser godteri og is men er mer forsikitg med fett og karbohydrater.

Gjest den ekte noor
Skrevet

Er vel noe som heter ortorexia eller noe? Hvor man blir sykelig besatt av å spise sundt og ser ned på folk som ikke gjør det.

Holde seg til en sunn og variert kost er nok det beste, selv har jeg gått ned i vekt enda jeg har unnet meg jogurt, gulrotkake og iskrem, men alt med måte:)

Gjest jeg også :)
Skrevet

Er vel noe som heter ortorexia eller noe? Hvor man blir sykelig besatt av å spise sundt og ser ned på folk som ikke gjør det.

Holde seg til en sunn og variert kost er nok det beste, selv har jeg gått ned i vekt enda jeg har unnet meg jogurt, gulrotkake og iskrem, men alt med måte:)

Jeg unner meg også godsaker... hmm ganske masse egentlig...drekker like mye Cola(1 1/2 liter hver dag) som før, spiser like mye godterier, og like usunn mat som jeg har gjort de siste årene. Trener like lite som før, og har prestert å gå NED 13kg siden September`03 :)

Skrevet

Da vil jeg bli syk! - jeg vil ha ortorexia nå! :)

Gjest hørtes skummelt ut
Skrevet

Jeg unner meg også godsaker... hmm ganske masse egentlig...drekker like mye Cola(1 1/2 liter hver dag) som før, spiser like mye godterier, og like usunn mat som jeg har gjort de siste årene. Trener like lite som før, og har prestert å gå NED 13kg siden September`03 :)

Da hadde jeg vært redd jeg hadde kreft, eller noe....

Gjest hvorfor det??
Skrevet

Du har vel litt for ensidig kost eller? Pass på å ikke bli underernært på noe da..

Gjest hvorfor det??
Skrevet

Utrolig teit sagt da. Det er jo en sykdmom, og de som har den lider. Skjerp deg!!

Gjest den ekte noor
Skrevet

Hehe, trur nok det er ganske slitsomt. Tenk deg å ikke kunne gå på resturant eller spise borte hos andre fordi du ikke får den råe salaten og den kokte kyllingen din f.eks.

Den gyldne middelvei er nok det beste, hvis man klarer å holde balansen:) Selv har jeg vell fulgt den som en fyllik noen ganger;)

Skrevet

Utrolig teit sagt da. Det er jo en sykdmom, og de som har den lider. Skjerp deg!!

Skjerp deg sjøl din humørløse DOLing - alle sykdommer kan fleipes med, bare spør de som har den.:-)

Skrevet

Hehe, trur nok det er ganske slitsomt. Tenk deg å ikke kunne gå på resturant eller spise borte hos andre fordi du ikke får den råe salaten og den kokte kyllingen din f.eks.

Den gyldne middelvei er nok det beste, hvis man klarer å holde balansen:) Selv har jeg vell fulgt den som en fyllik noen ganger;)

Helt klart! :)

Gjest hvorfor det??
Skrevet

Skjerp deg sjøl din humørløse DOLing - alle sykdommer kan fleipes med, bare spør de som har den.:-)

Ikke på en sånn måte. Virker utrolig umodent, bare det at jeg vet at du er en aldrende kjerring, og da passer det seg ikke.

Skrevet

Ikke på en sånn måte. Virker utrolig umodent, bare det at jeg vet at du er en aldrende kjerring, og da passer det seg ikke.

gid!

Gjest hvorfor det??
Skrevet

gid!

Du virker ganske så teit spør du meg. Bra ikke mange er som deg.

Skrevet

Du virker ganske så teit spør du meg. Bra ikke mange er som deg.

Sant det - det må folk takke gudene sine for! :)

ha en fortsatt god dag!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...