Gå til innhold

Så deilig!

Anbefalte innlegg

Gjest hvorfor det??
Skrevet

Sant det - det må folk takke gudene sine for! :)

ha en fortsatt god dag!

Håper du klarer å bli kvitt fleskerævva di på en annen måte enn å få en spiseforstyrrelse da, eller du eier vel neppe selvkontroll..

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

16

• BettyBlue

2

• Babette

2

• Lurveline

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Håper du klarer å bli kvitt fleskerævva di på en annen måte enn å få en spiseforstyrrelse da, eller du eier vel neppe selvkontroll..

*lol* - så godt at du er mer oppdragen enn meg :)

Skrevet

Næmen - for ei ondskapsfull kjerring du er!!

Gjest hvorfor det??
Skrevet

*lol* - så godt at du er mer oppdragen enn meg :)

Sånne kjerringer som deg som oppfører seg som fjortisser er det kvalmeste jeg vet. Midtlivskrise?

Skrevet

Sånne kjerringer som deg som oppfører seg som fjortisser er det kvalmeste jeg vet. Midtlivskrise?

Ja - det er fælt, men nå gidder jeg ikke svare deg mer - du får få siste ordet! :-)

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Du virker ganske så teit spør du meg. Bra ikke mange er som deg.

anonym i dag?

Gjest god sommer
Skrevet

Husk å spise variert og sundt. Du kan godt spise en yoghurt uten at det er noen krise... Også annet, bare med måte! F.eks kan du spise litt sjokolade en dag i uka, men ikke flere hver dag. Dette er jo noe du skal holde, så det er viktig å spise vanlig men sundt. Passe litt på. Om du vil ha en litago en dag så drikker du det! Men ikke til hvert måltid. Kun kylling er for ensidig.

Skrevet

Husk å spise variert og sundt. Du kan godt spise en yoghurt uten at det er noen krise... Også annet, bare med måte! F.eks kan du spise litt sjokolade en dag i uka, men ikke flere hver dag. Dette er jo noe du skal holde, så det er viktig å spise vanlig men sundt. Passe litt på. Om du vil ha en litago en dag så drikker du det! Men ikke til hvert måltid. Kun kylling er for ensidig.

Om man velger kun kylling som kjøttet man spiser - men likevel har masse grønt til - så er det ikke ensidig. Men om man sitter og bare knasker kylling - så er jeg enig med deg! :)

Gjest hvorfor det??
Skrevet

anonym i dag?

Øhm.. du altså, har du ikke skjønt det? Her inne er alle anonyme HVER dag, faktisk!

Skrevet

Øhm.. du altså, har du ikke skjønt det? Her inne er alle anonyme HVER dag, faktisk!

Ikke alle, jeg har mitt faste nick - og mange vet hvem jeg er.

Gjest hvorfor det??
Skrevet

Ikke alle, jeg har mitt faste nick - og mange vet hvem jeg er.

Det er ditt problem da...

Skrevet

Det er ditt problem da...

Det er intet problem, hvorfor skulle det være det?

Gjest hvorfor det??
Skrevet

Det er intet problem, hvorfor skulle det være det?

Det virker jo som du har et problem med det siden du tok deg bryet med å svare meg på denne tråden....

Skrevet

Det virker jo som du har et problem med det siden du tok deg bryet med å svare meg på denne tråden....

Nix - men i motsetning til deg tør jeg være frekk om det behøves uten å bytte nick. Det var mitt bidrag i denne tråden;)

Gjest hvorfor det??
Skrevet

Nix - men i motsetning til deg tør jeg være frekk om det behøves uten å bytte nick. Det var mitt bidrag i denne tråden;)

Ute på jordet ser jeg..

Skrevet

samme her! ;)

Og de som kjenenr meg i RL - de VET at jeg er en håpløs fjortiss - liker meg sjøl også jeg - derfor blir jeg heller ikke fornærmet over et anonymt nick. :)

Man får træler etterhvert! :)

Skrevet

Gratulerer! Er det ikke gøy?

Du likte godt yoghurt før, hvorfor ikke spise Yoplait 0,1%, de er kjempegode og svært lite sukker/karbohydrater.

Yoghurt er jo sunt, bare så synd at den skal proppes med sukker. Men 0,1 % yoghurt er mye sunnere pga lite sukker.

Skrevet

Gratulerer! Er det ikke gøy?

Du likte godt yoghurt før, hvorfor ikke spise Yoplait 0,1%, de er kjempegode og svært lite sukker/karbohydrater.

Yoghurt er jo sunt, bare så synd at den skal proppes med sukker. Men 0,1 % yoghurt er mye sunnere pga lite sukker.

Ikke bare LITE sukker - den er faktisk UTEn sukker -inneholder fruktose! :)

Gjest den ekte noor
Skrevet

Om man velger kun kylling som kjøttet man spiser - men likevel har masse grønt til - så er det ikke ensidig. Men om man sitter og bare knasker kylling - så er jeg enig med deg! :)

Bør man ikke spise fisk og da?

Skrevet

Bør man ikke spise fisk og da?

Bør og bør, man MÅ ikke. Men fisk er ikke kjøtt da.....:)

makrell i tomat på en rugsprø er godt! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...