Gjest hvorfor det?? Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Sant det - det må folk takke gudene sine for! ha en fortsatt god dag! Håper du klarer å bli kvitt fleskerævva di på en annen måte enn å få en spiseforstyrrelse da, eller du eier vel neppe selvkontroll.. 0 Siter
flisa Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Håper du klarer å bli kvitt fleskerævva di på en annen måte enn å få en spiseforstyrrelse da, eller du eier vel neppe selvkontroll.. *lol* - så godt at du er mer oppdragen enn meg 0 Siter
BettyBlue Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Håper du klarer å bli kvitt fleskerævva di på en annen måte enn å få en spiseforstyrrelse da, eller du eier vel neppe selvkontroll.. Næmen - for ei ondskapsfull kjerring du er!! 0 Siter
Gjest hvorfor det?? Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 *lol* - så godt at du er mer oppdragen enn meg Sånne kjerringer som deg som oppfører seg som fjortisser er det kvalmeste jeg vet. Midtlivskrise? 0 Siter
flisa Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Sånne kjerringer som deg som oppfører seg som fjortisser er det kvalmeste jeg vet. Midtlivskrise? Ja - det er fælt, men nå gidder jeg ikke svare deg mer - du får få siste ordet! :-) 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Du virker ganske så teit spør du meg. Bra ikke mange er som deg. anonym i dag? 0 Siter
Gjest god sommer Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Husk å spise variert og sundt. Du kan godt spise en yoghurt uten at det er noen krise... Også annet, bare med måte! F.eks kan du spise litt sjokolade en dag i uka, men ikke flere hver dag. Dette er jo noe du skal holde, så det er viktig å spise vanlig men sundt. Passe litt på. Om du vil ha en litago en dag så drikker du det! Men ikke til hvert måltid. Kun kylling er for ensidig. 0 Siter
flisa Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Husk å spise variert og sundt. Du kan godt spise en yoghurt uten at det er noen krise... Også annet, bare med måte! F.eks kan du spise litt sjokolade en dag i uka, men ikke flere hver dag. Dette er jo noe du skal holde, så det er viktig å spise vanlig men sundt. Passe litt på. Om du vil ha en litago en dag så drikker du det! Men ikke til hvert måltid. Kun kylling er for ensidig. Om man velger kun kylling som kjøttet man spiser - men likevel har masse grønt til - så er det ikke ensidig. Men om man sitter og bare knasker kylling - så er jeg enig med deg! 0 Siter
Gjest hvorfor det?? Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 anonym i dag? Øhm.. du altså, har du ikke skjønt det? Her inne er alle anonyme HVER dag, faktisk! 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Øhm.. du altså, har du ikke skjønt det? Her inne er alle anonyme HVER dag, faktisk! Ikke alle, jeg har mitt faste nick - og mange vet hvem jeg er. 0 Siter
Gjest hvorfor det?? Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Ikke alle, jeg har mitt faste nick - og mange vet hvem jeg er. Det er ditt problem da... 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Det er ditt problem da... Det er intet problem, hvorfor skulle det være det? 0 Siter
Gjest hvorfor det?? Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Det er intet problem, hvorfor skulle det være det? Det virker jo som du har et problem med det siden du tok deg bryet med å svare meg på denne tråden.... 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Det virker jo som du har et problem med det siden du tok deg bryet med å svare meg på denne tråden.... Nix - men i motsetning til deg tør jeg være frekk om det behøves uten å bytte nick. Det var mitt bidrag i denne tråden;) 0 Siter
Gjest hvorfor det?? Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Nix - men i motsetning til deg tør jeg være frekk om det behøves uten å bytte nick. Det var mitt bidrag i denne tråden;) Ute på jordet ser jeg.. 0 Siter
flisa Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Nix - men i motsetning til deg tør jeg være frekk om det behøves uten å bytte nick. Det var mitt bidrag i denne tråden;) samme her! Og de som kjenenr meg i RL - de VET at jeg er en håpløs fjortiss - liker meg sjøl også jeg - derfor blir jeg heller ikke fornærmet over et anonymt nick. Man får træler etterhvert! 0 Siter
BettyBlue Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Gratulerer! Er det ikke gøy? Du likte godt yoghurt før, hvorfor ikke spise Yoplait 0,1%, de er kjempegode og svært lite sukker/karbohydrater. Yoghurt er jo sunt, bare så synd at den skal proppes med sukker. Men 0,1 % yoghurt er mye sunnere pga lite sukker. 0 Siter
flisa Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Gratulerer! Er det ikke gøy? Du likte godt yoghurt før, hvorfor ikke spise Yoplait 0,1%, de er kjempegode og svært lite sukker/karbohydrater. Yoghurt er jo sunt, bare så synd at den skal proppes med sukker. Men 0,1 % yoghurt er mye sunnere pga lite sukker. Ikke bare LITE sukker - den er faktisk UTEn sukker -inneholder fruktose! 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Om man velger kun kylling som kjøttet man spiser - men likevel har masse grønt til - så er det ikke ensidig. Men om man sitter og bare knasker kylling - så er jeg enig med deg! Bør man ikke spise fisk og da? 0 Siter
flisa Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Bør man ikke spise fisk og da? Bør og bør, man MÅ ikke. Men fisk er ikke kjøtt da..... makrell i tomat på en rugsprø er godt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.