Gå til innhold

Så deilig!

Anbefalte innlegg

Gjest den ekte noor
Skrevet

Bør og bør, man MÅ ikke. Men fisk er ikke kjøtt da.....:)

makrell i tomat på en rugsprø er godt! :)

Husbonden min svelger trankapslre han, mens jeg knasker fiskepinner med chips og bærnè:)

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

16

• BettyBlue

2

• Babette

2

• Lurveline

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Husbonden min svelger trankapslre han, mens jeg knasker fiskepinner med chips og bærnè:)

hehe

tommy's tiger
Skrevet

Ikke bare LITE sukker - den er faktisk UTEn sukker -inneholder fruktose! :)

Fructose er sukker da...

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

samme her! ;)

Og de som kjenenr meg i RL - de VET at jeg er en håpløs fjortiss - liker meg sjøl også jeg - derfor blir jeg heller ikke fornærmet over et anonymt nick. :)

Man får træler etterhvert! :)

Jeg forstår egentlig ikke vitsen med anonymt nick i denne sammenhengen, skal man være frekk eller ydmyke noen bør man bruke eget nick, ellers blir det jo bare nonsens.

Noe annet blir det jo hvis man har satt fast tissen i ei flaske - det er jo flaut, da bruker vaffal jeg et alias;)

Gjest hvorfor det??
Skrevet

Jeg forstår egentlig ikke vitsen med anonymt nick i denne sammenhengen, skal man være frekk eller ydmyke noen bør man bruke eget nick, ellers blir det jo bare nonsens.

Noe annet blir det jo hvis man har satt fast tissen i ei flaske - det er jo flaut, da bruker vaffal jeg et alias;)

Er mye du ikke skjønner da sikkert...

Gjest Sniff
Skrevet

Ja, det hadde jo vært litt selvmotsigende hvis du skulle undertegnet med ditt vanlige nick da, ja.. ;-)

Skrevet

Åå var det du som gjorde det?;o)

Skrevet

Er mye du ikke skjønner da sikkert...

Har vi allerede glemt det som Webmaster sa om kun å bruke ett nick i hver tråd, lille venn?

Gjest hvorfor det??
Skrevet

Har vi allerede glemt det som Webmaster sa om kun å bruke ett nick i hver tråd, lille venn?

Jeg er ikke din venn.

Skrevet

det gjør jeg også når flaska sitter SKIKKELIG og jeg har prvød ALT :-)

Skrevet

Jeg er ikke din venn.

Men du er ikke bare bitchy, da. Jeg må faktisk få lov å uttrykke min støtte til noe av det du har skrevet på Adposjonsforum. Folk må vokte seg for å bli så hårsåre at alle spørsmål blir feil. Det må da gå an å spørre om ungene er biologiske søsken uten at foreldrene tar det ille opp. Ellers kan det lett bli slik at man er så livredd for å si noe galt at man skygger banen helt.

Skrevet

Åå var det du som gjorde det?;o)

Ja - det var visst du som ga gode råd;)

Gjest mæmi
Skrevet

Jeg er ikke din venn.

Har du noen venner i det hele tatt da, Maiken. Med IQ på 76, så kan det ikke være så enkelt, mener jeg.

Gjest hvorfor det??
Skrevet

Har du noen venner i det hele tatt da, Maiken. Med IQ på 76, så kan det ikke være så enkelt, mener jeg.

Har du store problemer eller bare later du som??

Skrevet

Ja - det var visst du som ga gode råd;)

He he... så rappkjefta du er da:o)

Skrevet

He he... så rappkjefta du er da:o)

Bakrus:-(

Gjest uten signatur
Skrevet

Fructose er sukker da...

Men Fruktose får ikke blodsukkeret til å løpe løpsk!

Skrevet

Så bra!! Fra nå av er du mitt forbilde :) Sliter med "sukkeravhengighet", selvtillit, hud, hår, figur, trening, mat, kjæreste, you name it... Hvis du har litt mot, livsglede og motivasjon å avse tar jeg mer enn gjerne imot! Godt jobbet :)

Gjest hcgjkd
Skrevet

Så bra!! Fra nå av er du mitt forbilde :) Sliter med "sukkeravhengighet", selvtillit, hud, hår, figur, trening, mat, kjæreste, you name it... Hvis du har litt mot, livsglede og motivasjon å avse tar jeg mer enn gjerne imot! Godt jobbet :)

Heisann

For meg er det snall om ren disiplin. Det hender at jeg skeier ut og tar litt for mye men trener såpass mye at det går bra.

Selvtillit kommer ikke av seg selv og det fant jeg ut ganske sent. Derfor gikk jeg til en psykolog og fant ut at jeg tross alt er en attraktiv og hyggelig fyr.

Kjæreste har jeg ikke selv og jeg er blitt en 24 år gammel gutt. Jeg er egentlig glad for at jeg ikke har hatt kjæreste inntil nå. Tenk på hva som kunne ha skjedd. Man må finne seg selv og erkjenne hvor fantastisk en selv er. Det er først da at man klarer å slå ut håret.

Apropos hår så har jeg hatt veldig tynt hår i det siste. Derfor klipte jeg bort alt og går npå kortklipt og jeg synes at jeg ser drit tøff ut.

Bare stå på, finn deg selv.

Dette klarer du!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...