Gå til innhold

Gave til fatter'n

Anbefalte innlegg

Gjest skolemester
Skrevet

Du skriver: "Jeg er mektig imponert og har ikke sittet så skolerett under en undervisning i reproduksjon siden 6.klasse:D"

Under en undervisning *i* reproduksjon? For det første reagerer jeg på at dere lærte slikt i 6. klasse, og for det andre tviler jeg på at du noensinne har sittet skolerett under slik undervisning. Om du derimot bytter preporsisjon, vil du umiddelbart framstå som et mer velbalansert individ.

Siden dere driver med elementær undervisning her, så vil jeg tilate meg å komme med min røde blyant: strek under *preporsisjon*. fy fy !

Gjest uten signatur
Skrevet

Billett til en landskamp her hjemme. Eller til et av favorittlaga i England. Mulig det blir spleis med andre familiemedlemmer da men. Kanskje du og far kan ta en tur sammen til UK?

Billett til noe teatergreier. Må jo velge noe med humor kanskje? Opera og ballett er kanskje ikke hans stil.

Gjest Daisy
Skrevet

Hvor mye penger skal du legge i det da?

Hvis han driver med sykling, så er han vel sikkert sporty? Hva med rafting? Det er jo moro.

Eller en kokebok så han kan lage seg andre ting enn kjøttkaker ;o)

Har han racersykkel? Kanskje nye sånne racersykkelsko? Biletter til danskebåten, så kan han dra på sykkeltur i Danmark. He, he.

Kanskje full kroppsmassasje? Hvis han trener mye er det jo deilig med det av og til.

Gjest Daisy
Skrevet

Kjære tigertrollet.

Du har gått i flere feller her.

1. Som Gemini korrekt påpeker, er en kålmark ikke det samme som en meitemark. (Forresten er det koselig at du var på fisketur! Alle bør fiske. Bra for helsa!)

2. Når du hører ordet "reproduksjon", tenker du pikk, mus, bært bært, stønn, knirk, *iiirk*. *ugh*, mmmmrfff.., ååÅ!, *brrrr*.., JA!!, klukk, klukk, osv. Det finnes derimot opptil flere skapninger, både encellede og flercellede, som reproduserer seg aseksuelt! Kanskje nettopp derfor det er så utrolig *kjeeeeedelig* å studere dem?

Når det gjelder meitemarken, er den tvekjønnet! Den er likevel veldig spennende. Den kan formere seg både aseksuelt og seksuelt! Da du gikk i barnehagen (for det gjorde du vel?), lærte du sikkert at om meitemarken kuttes i to, vokser det opp enda en mark! Så lenge delene er lange nok, vel og merke.. Dette er ikke særlig seksuelt. Synes du det, er du et sykt menneske.

Mark kan befrukte hverandre. Men siden ingen mark har pikk, mus, e.l., så forsvinner litt av spenningen likevel. Du kan selv se for deg at ditt første/neste barn blir unnfanget ved at du ligger begravd i jord, og at din partner utskiller slim fra fra kjertlene sine, og fører dem over til deg. Gjennom huden. (Har du sett meitemarkens "belte"? Yes!! Der er dens vidundermiddel, som gjør at vi mennesker kan fiske etter ørret, abbor, etc.)

Ja, slik formerer marken seg. Ingen mark har pikk, ingen mark har mus, akten foregår under jorda (dog ikke for langt, for marken må reagere på lys, da den ikke har øyne), men til gjengjeld: langt fra våre hverdagslivs kjas og mas.

*s* Hva du vet...

Gjest Sniff
Skrevet

- Sesongkort for fotball-laget "hans".

- Leatherman.

Gjest Sønn22
Skrevet

Siden dere driver med elementær undervisning her, så vil jeg tilate meg å komme med min røde blyant: strek under *preporsisjon*. fy fy !

Du har selvfølgelig helt rett. :-) Beklager, og takk for korreksjonen.

Gjest Sønn22
Skrevet

Billett til en landskamp her hjemme. Eller til et av favorittlaga i England. Mulig det blir spleis med andre familiemedlemmer da men. Kanskje du og far kan ta en tur sammen til UK?

Billett til noe teatergreier. Må jo velge noe med humor kanskje? Opera og ballett er kanskje ikke hans stil.

Det siste skal være sikkert og visst.. Gaven er valgt, men hjertelig takk for tips!

Gjest Sønn22
Skrevet

Hvor mye penger skal du legge i det da?

Hvis han driver med sykling, så er han vel sikkert sporty? Hva med rafting? Det er jo moro.

Eller en kokebok så han kan lage seg andre ting enn kjøttkaker ;o)

Har han racersykkel? Kanskje nye sånne racersykkelsko? Biletter til danskebåten, så kan han dra på sykkeltur i Danmark. He, he.

Kanskje full kroppsmassasje? Hvis han trener mye er det jo deilig med det av og til.

Hyggelig at så mange tar seg tid til å komme med forslag. Det setter jeg pris på. :)

Jepp, rafting er kult, men vi treffes ikke så ofte, så det må være en mer håndfast gave. :P

Takk for forslag, det var hyggelig. Valget faller nok på en bike computer.

Gjest Sønn22
Skrevet

- Sesongkort for fotball-laget "hans".

- Leatherman.

Det har han.

Det har han. :P

Heldigvis falt valget på noe. :) Takk for innspill!

Gjest Daisy
Skrevet

Hyggelig at så mange tar seg tid til å komme med forslag. Det setter jeg pris på. :)

Jepp, rafting er kult, men vi treffes ikke så ofte, så det må være en mer håndfast gave. :P

Takk for forslag, det var hyggelig. Valget faller nok på en bike computer.

Jo, bare hyggelig.

Så ikke at du hadde bestemt deg for noe før jeg skrev innlegget...

Men bike computer er bra. Kjenner syklister med det på ønskelista.

Skrevet

Faren min er veldig glad i kaffe. Til hans 50-årsdag fikk han kaffekvern og kaffebønner som han kunne teste kvernen med. Slo an, det! :)

Gjest Sønn22
Skrevet

Faren min er veldig glad i kaffe. Til hans 50-årsdag fikk han kaffekvern og kaffebønner som han kunne teste kvernen med. Slo an, det! :)

Morsomt å høre om folk som har interesser de virkelig brenner for. :) Så den gaven var nok midt i blinken. Han er sikkert veldig glad i datteren sin. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...