Gjest bekymringsfriøkonomi Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 Ja, jeg mener på penger. Vet det er viktig å være rik på andre ting også, men akkurat nå gjelder det penger. På hvilken måte ble du rik? Du skjønner, jeg ønsker å bli rik på penger, men hvordan blir jeg det? 0 Siter
Gjest Grumpy Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 Psst. Si fra hvis du finner det ut da. Jeg vil også bli rik Foreløpig begrenser forsøkene på å bli det seg til å betale "Lotto-skatt" 0 Siter
Gjest uten signatur Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Noen har rett og slett flaks, ved å være pårett sted til rett tid. Andre tar dyr utdannelse og deretter er det jobbing, jobbing,jobbing. Starter duf or deg selv så er det enda mer jobbing og jobbing. SÅ blir du kanskje rik en dag. 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Nei jeg er ikke rik på penger, men kjærlighet! ; ) Og skulle jeg velge om igjen ville jeg nok tatt kjærlighet.. Hadde ikke vært dumt å vært rik på penger heller! Start med å jobbe masse masse,... Og så MÅ du bli gjerrig! ; ) De fleste som har flust med penger er gjerrige som f.... Handler på tilbud, unner seg lite og spinker og sparer på det meste. 0 Siter
Gjest sussilei - ikke rik, men med ordnet økonomi Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Finn det du er VIRKELIG interessert i, jobb som en gærning både under evt. nødvendig utdanning og ikke minst ETTERPÅ. Da kan det hende du blir relativt rik i alle fall. Dersom du skal bli virklig rik, trenger du en unik ide (+ gjennomføringsevne), eller et unikt talent i tillegg. Jeg tror de færreste som er blitt rike har hatt rikdommen alene som motivasjonsfaktor. Ellers kan du jo spille Viking - lotto og håpe lykken står deg bi.... 0 Siter
Gjest zuuul Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Bestefar var god for et par mill iallfall. Han var overlege og kjøpte i tillegg eiendommer som han solgte igjen til høyere pris. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.