Gå til innhold

Er du rik?

Gjest bekymringsfriøkonomi

Anbefalte innlegg

Gjest bekymringsfriøkonomi
Skrevet

Ja, jeg mener på penger. Vet det er viktig å være rik på andre ting også, men akkurat nå gjelder det penger.

På hvilken måte ble du rik?

Du skjønner, jeg ønsker å bli rik på penger, men hvordan blir jeg det?

Gjest Grumpy
Skrevet

Psst. Si fra hvis du finner det ut da. Jeg vil også bli rik :) Foreløpig begrenser forsøkene på å bli det seg til å betale "Lotto-skatt"

Gjest uten signatur
Skrevet

Noen har rett og slett flaks, ved å være pårett sted til rett tid.

Andre tar dyr utdannelse og deretter er det jobbing, jobbing,jobbing. Starter duf or deg selv så er det enda mer jobbing og jobbing.

SÅ blir du kanskje rik en dag.

Gjest Pricilla
Skrevet

Nei jeg er ikke rik på penger, men kjærlighet! ; ) Og skulle jeg velge om igjen ville jeg nok tatt kjærlighet..

Hadde ikke vært dumt å vært rik på penger heller! Start med å jobbe masse masse,... Og så MÅ du bli gjerrig! ; ) De fleste som har flust med penger er gjerrige som f.... Handler på tilbud, unner seg lite og spinker og sparer på det meste.

Gjest sussilei - ikke rik, men med ordnet økonomi
Skrevet

Finn det du er VIRKELIG interessert i, jobb som en gærning både under evt. nødvendig utdanning og ikke minst ETTERPÅ. Da kan det hende du blir relativt rik i alle fall.

Dersom du skal bli virklig rik, trenger du en unik ide (+ gjennomføringsevne), eller et unikt talent i tillegg. Jeg tror de færreste som er blitt rike har hatt rikdommen alene som motivasjonsfaktor.

Ellers kan du jo spille Viking - lotto og håpe lykken står deg bi....

Gjest zuuul
Skrevet

Bestefar var god for et par mill iallfall. Han var overlege og kjøpte i tillegg eiendommer som han solgte igjen til høyere pris.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...